Vraag

aan het lijntje gehouden worden..

  • 4 January 2024
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Sinds gisteren geen vaste telefoon en enkel zeer onstabiel internet en tv. Dit is de 5 de keer dat het hier plat uitvalt, vorig jaar bijna een maand. Dadelijk gebeld en ze constateerde dat er een lasploeg moet komen, kunnen (steeds hetzelfde verhaal, kan ze niet vastleggen, hebben eigen agenda) maar ze gingen mij contacteren. Thuiswerk of blok is niet hun probleem! In de chat hoorde ik dat ze daar wel een week tijd voor krijgen, daarna mag je wel klagen.  Dus conclusie, het zal wel nog een hele tijd duren voor er iemand in gang schiet! En wat zeggen ze dan, druk en te weinig personeel. U vraagt 100 euro per maand, laat daar dan toch een service tegenoverstaan!!!!! Na zoveel jaren ben je mij kwijt als klant!


2 reacties

Het is nu drie weken later, geen zicht op herstelling, ook niet na inschakeling van ombudsdienst. Erg, erg erg. 

Ter info:  Dit is wat PX als informatie geeft:

Nadat je de ombudsman gecontacteerd hebt, dan zal/werd hiervoor een ombudsdossier opgestart en verder in behandeling zijn. De dossierbeheerder gaat het nakijken en gaat dan zelf ook eventueel contact met u opnemen. Ombudsman gaat ook de nodige info schriftelijk ontvangen. Alles gaat nu verder via de dossierbeheerder en Ombudsman afgehandelt worden.
Het is wel zo dat wij niet mogen communiceren via deze weg als er een ombudsklacht lopende is. alle communicatie moet dan via de ombudsdienst gebeuren. Maar dit betekent zeker niet dat er ondertussen geen actie wordt ondernomen.

Reageer