Skip to main content
Vraag

5.4.7 - Delivery expired


Deze foutmelding komt niet alleen bij het versturen van een mail naar yahoo.com maar ook o.a. naar gmail- en telenet-adressen. Het gebeurt o.a. met de Mail-client van een iPhone (kant verzender).

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 34186 reacties
  • 5 juni 2025

Is dit bij bepaalde Yahoo-/Gmail-/Telent-mailadressen 

Als je dit probeert  via http://webmail.proximus.be lukt het versturen dan wel.

 

PS: Noteer in ondertussen ook in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Is dit bij bepaalde Yahoo-/Gmail-/Telenet-mailadressen: ik weet dat niet - ik kan ze moeilijk allemaal testen! Maar feit is dat het niet bij alle mailadressen is en zeker maar sporadisch voorkomt. Het is wel zeer vervelend omdat

  • het de betrouwbaarheid van het verzenden van een mail in vraag stelt
  • en je over het falen van het verzenden pas na drie dagen bericht krijgt!

Via webmail lukt het inderdaad wel.