Is dit bij bepaalde Yahoo-/Gmail-/Telent-mailadressen
Als je dit probeert via http://webmail.proximus.be lukt het versturen dan wel.
PS: Noteer in ondertussen ook in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.
Is dit bij bepaalde Yahoo-/Gmail-/Telenet-mailadressen: ik weet dat niet - ik kan ze moeilijk allemaal testen! Maar feit is dat het niet bij alle mailadressen is en zeker maar sporadisch voorkomt. Het is wel zeer vervelend omdat
- het de betrouwbaarheid van het verzenden van een mail in vraag stelt
- en je over het falen van het verzenden pas na drie dagen bericht krijgt!
Via webmail lukt het inderdaad wel.