4 à 5 weken internet en dan weer problemen

  • 14 November 2021
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Heb nu al meer dan 6 modems versleten in een tijdspanne van 2 jaar, denk zelf dat dit niet OK is , maar volgens Proximus is dit meer dan normaal.  Wat gebeurd er precies? De BBOX begint zijn connectie te verliezen, om de x uur moet er geherstart worden en zo nu en dan een reset...blijft dan voor 2 dagen ok en daarna weer miserie .  Technieker komt en vervangt het spul…. na een 6 tal weken is het weer van dat. Mijn laatste “nieuwe” modem dateert van 4 weken geleden, en sinds vrijdag is er om de zoveel uren weer een zelf herstart of moet handmatig herstarten.  

Lijkt me sterk dat ik de enige ben met dit probleem. 

 

Ik denk zelf dat het een Proximus infra probleempje is...alle techniekers zeiden dat het in ieder geval niet aan mijn eigen infrastructuur ligt.   En dat Fiber wel de oplossing is….hopelijk voor 2040.

 

Wat betreft de techniekers, het zijn allen fantastische mensen en hebben mij zo goed geholpen als ze konden, meer dan lof voor hun service. Het enig probleem is dat ik ze teveel zie en bij sommige al weet welke hobbies ze hebben ;-)

 

 


3 reacties

Proximus medewerkers kunnen ook zien op je lijn of er fouten vast te stellen zijn, maar mss hebben ze dat al onderzocht, morgen komen ze terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +5

@ReneBB Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

 

@ReneBB Kan je je gegevens toevoegen aan je 👉 forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

 

 

Reageer