Beantwoord

2 klachten installatie Fiber

  • 23 February 2024
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

2 Klachten:

- problemen afspraken techniekers die niet langskomen voor de installatie van fiber in woning. En plots iets voor 16u30 een bericht of mail sturen met een nieuwe afspraak zonder dat met mij telefonisch te bespreken  …

Van afspraak nummer 1 op 4/12/2023 werd bij de 4de afspraak dd 20/2/24  fiber eindelijk geïnstalleerd in onze woning.

è Spijtig genoeg heb ik bij een verhuis 2 jaar geleden dezelfde problemen ervaren met dgl problematiek.=> Ik wens hiervoor een schadevergoeding.

- bekabeling fiber in woning :

Aanleg oranje fiberkabel in woning. èEr werden zomaar verschillende gaten geboord in onze woning zonder dit te vragen en op een manier die de verbeelding tart è Via het voortuintje door 1 van de 2 kelderramen en via de ene  kelderkamer doorgeboord door 2 muren om dan via de andere kelderkamer naar boven te geleiden naar de garage waar het witte bakje is.    Waarom dit op deze manier werd gedaan, begrijpen we totaal niet, want dit had eigenlijk gewoon direct via de muur aan de garage met 1 doorboring kunnen gebeuren…

Nu zitten we daardoor met schade aan onze woning=> wie gaat dit rechtzetten??

Wij hebben onze klachten en ongenoegen al geuit via de shop en per telefoon.  Echter dienen we online een klacht in te dienen.  Rechtstreeks mailen hierover gaat niet, dus zal het via dit forum moeten gebeuren.

 

icon

Beste antwoord door Martin 23 February 2024, 19:30

Bekijk origineel

3 reacties

@Mirvete 

PX forummedewerkers komen pas maandag hier terug langs en omdat ze je zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Done

Reputatie 7
Badge +3

@Mirvete 

Excuses dat dit geen positieve ervaring was.

Ik heb hiervoor dossier 54131501 opgemaakt en de technische dienst is ook verwittigd.

Wellicht zullen ze je contacteren om te bespreken.

De dossierbeheerder van dossier 54131501 zal je ook contaceren om verder af te handelen.

Groeten,

Tina

Reageer