2 Klachten:
- problemen afspraken techniekers die niet langskomen voor de installatie van fiber in woning. En plots iets voor 16u30 een bericht of mail sturen met een nieuwe afspraak zonder dat met mij telefonisch te bespreken …
Van afspraak nummer 1 op 4/12/2023 werd bij de 4de afspraak dd 20/2/24 fiber eindelijk geïnstalleerd in onze woning.
è Spijtig genoeg heb ik bij een verhuis 2 jaar geleden dezelfde problemen ervaren met dgl problematiek.=> Ik wens hiervoor een schadevergoeding.
- bekabeling fiber in woning :
Aanleg oranje fiberkabel in woning. èEr werden zomaar verschillende gaten geboord in onze woning zonder dit te vragen en op een manier die de verbeelding tart è Via het voortuintje door 1 van de 2 kelderramen en via de ene kelderkamer doorgeboord door 2 muren om dan via de andere kelderkamer naar boven te geleiden naar de garage waar het witte bakje is. Waarom dit op deze manier werd gedaan, begrijpen we totaal niet, want dit had eigenlijk gewoon direct via de muur aan de garage met 1 doorboring kunnen gebeuren…
Nu zitten we daardoor met schade aan onze woning=> wie gaat dit rechtzetten??
Wij hebben onze klachten en ongenoegen al geuit via de shop en per telefoon. Echter dienen we online een klacht in te dienen. Rechtstreeks mailen hierover gaat niet, dus zal het via dit forum moeten gebeuren.