Skip to main content
Vraag

Feedback MyProximus App!


Toon eerste bericht

30 reacties

  • 67 reacties
  • 7 januari 2021

Hallo.

Wanneer  krijgen we de draadloze verstrekker en onze adapter terug die bij het laatste bezoek werd meegenomen of is de kans klein?

Mvg.luc


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2092 reacties
  • 8 januari 2021

@LucDesoete Je kan best al je vragen in 1 onderwerp plaatsen.


  • 67 reacties
  • 8 januari 2021

Beste.

Net voor de kerstperiode hebben ze hier alles venieuwd met hoop op beterschap. Helaas.

We hebben besloten om proximus niet meer te storen met onze problemen en het zelf op te lossen.

Toch bedankt voor de jarenlange dienstverlening.

Mvg.Kapsalon Hebe.


  • 67 reacties
  • 4 februari 2021

Hallo.

Jammer dat Proximus het niet laat weten dat de technieker toch NIET komt en ons zo laat zitten met onze storingen .

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 12 februari 2021

@LucDesoete Ik vermoed dat er iets foutgelopen is bij het boeken van deze afspraak. Ik vind wel mijn memo terug voor nazicht, maar niet de afspraak van 4 feb. Ik vermoed dat ik een fout gemaakt heb bij het inboeken hiervan. Mijn oprechte excuses hiervoor. Dit was zeker niet de bedoeling. 


Reageer