Vraag

Feedback MyProximus App!


Reputatie 7
Badge +4

Beste,

 

We willen jou vragen om even 10 minuten de tijd te nemen om een korte kliktest uit te voeren. We willen graag meer inzicht verkrijgen in de navigatie van onze MyProximus app. Jouw deelname zal ons helpen om de structuur van de mobiele Myproximus app op een gebruiksvriendelijke manier te organiseren. 

 

Voor de test, klik hier!

 

Ontzettend bedankt voor de feedback!


30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@LucDesoete Ik vermoed dat er iets foutgelopen is bij het boeken van deze afspraak. Ik vind wel mijn memo terug voor nazicht, maar niet de afspraak van 4 feb. Ik vermoed dat ik een fout gemaakt heb bij het inboeken hiervan. Mijn oprechte excuses hiervoor. Dit was zeker niet de bedoeling. 

Hallo.

Jammer dat Proximus het niet laat weten dat de technieker toch NIET komt en ons zo laat zitten met onze storingen .

 

Beste.

Net voor de kerstperiode hebben ze hier alles venieuwd met hoop op beterschap. Helaas.

We hebben besloten om proximus niet meer te storen met onze problemen en het zelf op te lossen.

Toch bedankt voor de jarenlange dienstverlening.

Mvg.Kapsalon Hebe.

Reputatie 7
Badge +5

@LucDesoete Je kan best al je vragen in 1 onderwerp plaatsen.

Hallo.

Wanneer  krijgen we de draadloze verstrekker en onze adapter terug die bij het laatste bezoek werd meegenomen of is de kans klein?

Mvg.luc

Hallo.

Helaas geen antwoord meer ontvangen ivm. de adapter en draadloze versterker die de technieker heeft meegenomen bij zijn laatste bezoek. 

Graag hadden we toch tenminste de adapter terug gekregen ter waarde van ongeveer 100€ die proximus ons liet kopen en die nog perfect werkte. 

Mvg.luc Desoete 

Dat is goed nieuws .
Voor u ook Prettige feestdagen
Mvg.  Martin

Hallo.

Is gelukt hoor op home..... 

Prettige feestdagen.

Mvg.Luc Desoete

Mss eens zoeken op het internet achter documentatie van je IPcamera of je dit zelf kun instellen bij bvb en smartphone kun je bij een bepaalde wifinaam (SSID) aanklikken om een oude wifinaam te vergeten.

Moest je in de interface van je ip camera kunnen zou je waarschijnlijk hem zelf kunnen opgeven om op de wifinaam Proximus-Home-1FC8 , wifi verbinding te maken.

 

Dan is dit bij de nieuwe bboxen inderdaad anders die wifinaam home is dan de 2.4 GHz

Die wifi camera heeft waarschijnlijk nog zijn oude instelling behouden en probeert te verbinden met SSID = wifi-2.4-xxxx ipv met die SSID  home heb je daar geen handleiding van mss kun je dit zelf instellen als je op zijn interface zou binnen geraken.

Ja dat is zo een wifinaam home en ook een 5.0.

krijg je dan terug twee wifi signalen te zien met SSID naam wifi-2.4-xxxx  (dit is het 2.4 GHz signaal) en ook wifi-5.0-xxxx  (dit is het 5.0 GHz signaal)

die zou je ook moeten zien staan in de wifi ontvangstlijst bvb op je laptop of smartphone

je zou in ieder geval dan twee wifinamen moeten zien die je bbox uitzendt als One SSID uit staat.

Heb ik reeds gedaan hoor maar de camera's vinden het niet 

ik zie Proximus-Home-xxx staan op de sticker dit wil zeggen dat One SSID actief staat in je bbox

En dit wil zeggen dat deze naam “Proximus-Home-xxx” = SSID staat voor beide wifibanden die uitgezonden worden, maar sommige toestellen kunnen daar niet altijd goed weg mee.

Maar lukt het dan niet om One ssid uit schakelen = deactiveren op deze manier → 

One SSID deactiveren:
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".

 

Nee enkel 5.0 

 

Maar je bbox zendt toch 2.4 GHz uit 

als One SSID niet actief staat of uitgezet hebt moet je twee wifi signalen hebben met de naam (SSID)

wifi-2.4-xxxx  (dit is het 2.4 GHz signaal) en ook wifi-5.0-xxxx  (dit is het 5.0 GHz signaal)

dit kun je ook via de interface zien van de bbox door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)

Neen proximus heeft geen IP camera’s

 

Hallo.

Bedankt hoor.

Ik heb het geprobeerd  maar de camera app heeft melding enkel 2.4 G ondersteunend. 

Zal andere camera's worden.

Heeft proximus ip camera's. 

Gr.luc

Heb je de bbox al eens herstart door zijn spanning 5sec te onderbreken.

Als dit niks oplost kijk eens of “one ssid” actief staat op je bbox en zet die in dat geval eens uit

One SSID deactiveren:
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,
      (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)

Hallo. 

Even een vraag?

Onze bewakings camera's werken niet meer op ons wifisigniaal.5G.

Zou dat kunnen omdat we nu geen 2.4 meer hebben? 

Blijkbaar werken de camera's  enkel op 2.4 . 

Alvast bedank. 

Mvg.luc Desoete

 

 

 

Ter info: De proximus forummedewerkers komen tijdens het weekend en op feestdagen hier niet langs op het forum.

Kan je dochter mss met een laptop/PC  ondertussen verbinding maken met een voorlopige utp netwerkkabel verbonden met de bbox rechtstreeks.

Hallo.

Jammer maar helaas terug geen wifi meer.

Onze dochter zit momenteel op het wifi signaal van de buren omdat dit niet wegvalt en ze toch online haar lessen kan volgen.

De buren zitten bij een andere provider en hebben geen problemen. 

Daar we geen verbetering zien bij proximus en ook geen telefoontje gekregen hebben ivm de huidige situatie (nochtans beloofd) denken we dat het misschien beter dat we zelf het probleem oplossen .

Jammer maar helaas.

Mvg.luc

 

Reputatie 7
Badge +4

Nee nog niks gehoord. 

We zien vanavond of het beeld op de tv al dan niet stopt en of de WiFi wegvalt.

Misschien ook eens navraag doen waarom de technieker onze proximus adapter van 99.€  samen met een oudere wifi booster heeft meegenomen?

Deze  toestellen hebben wij op aanraden van jullie gekocht  en we zouden ze graag terug hebben.

Mvg.luc

hi
we wachten dan nog even af om te zien of het probleem effectief verholpen is
ik stuur ook een breicht naar de technieker met de vraag je terug te conacteren voor je toestel

Nee nog niks gehoord. 

We zien vanavond of het beeld op de tv al dan niet stopt en of de WiFi wegvalt.

Misschien ook eens navraag doen waarom de technieker onze proximus adapter van 99.€  samen met een oudere wifi booster heeft meegenomen?

Deze  toestellen hebben wij op aanraden van jullie gekocht  en we zouden ze graag terug hebben.

Mvg.luc

Reputatie 7
Badge +4

Hallo..

Nog steeds geen telefoontje gekregen van proximus dit terwijl er momenteel terug geen wifi is waardoor onze dochter geen les kan volgen.

Wel elke maand 160 euro betalen voor iets die maar half werkt.

Waar kan ik terecht met de proximus producten als we veranderen van provider?

 


hi, je zou ondertussen terug moeten verbinding hebben
hebben ze je hiervoor al gecontacteerd ?

Reageer