Sinds begin januari maakt heel vreemde zakens mee ! 4januari plots sms mijn mobilus m verandert is ! Dan ik afspraak met technicus moet maken voor installatie ! Ben sinds 1997 of zo al klant proximus en heb pack internet , norton , tv met entertainment en gsm mobilus m ! Ik ben en ja er is een pack bestelt ! Deed ik dus niet ! Na over en weer gepraat ga ik maar akkoord met flex nemen iets ik niet wou maar iemand gewoon op eigen houtje dit voor me heeft verandert gezien ik niet akkoord wou gaan !
dan ontvang ik nieuw simkaart ! Ik contacteer proximus ! Nee mevrouw gooi maar weg das vergissing !
vuilbak in ok
nu e-mail met retouretuketteb voor modem terugzenden en doe niet voor 27januari ga ik betalen ervoor !
ik denk iemand is bij proximus in mijn produkten bezig
als zo zie ga ik twee gsm nr bezitten
Unlimited s en flex s
wat moet ik nu met 2 nrs ??
ik wil hiermee naar ombudsdienst gaan want dit zijn mindspelletjes ze aan spelen zijn !