Skip to main content
Vraag

waarom geen trouw internet korting meer?

  • March 5, 2025
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Beste

Waarom geen trouw internet korting meer?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • March 5, 2025

@Mel Vdb 

De trouwe klanten korting moeten ieder keer opnieuw aangevraagd worden als de toegekende  korting trouwe klant verlopen is, vul daarom in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je ook zo vlotter te kunnen helpen voor verder nazicht. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 6, 2025

Dag ​@Mel Vdb zoals ​@Martin al aangeeft is dit een korting van bepaalde duur. Ik kijk graag voor je na of je nog in aanmerking komt, vul je daarvoor de klantgegevens aan? Groetjes, Heidi