Op31 mei bemerkte ik in de lijst van de nog te betalen facturen een bedrag van 18,75 Euro.
Dit bedrag werd ter betaling aangeboden aan de bank en is op 1 juni van mijn rekening gehaald.
Er werd niet medegedeeld waar deze aanrekening op sloeg en eigenaardig genoeg werd het ook niet opgenomen in de opsomming van de betaalde facturen. Ze is gewoon spoorloos.
Ik heb toen contact opgenomen met de klantendienst maar zij geraakten er blijkbaar ook niet wijs uit en stelden voor te wachten tot de 3e week van juni dan zou het mogelijk geregeld zijn op de nieuwe factuur. Niet dus.
Ik heb daarna de klantendienst nogmaals gevraagd waarover het eigenlijk, ging maar verder dan te verklaren dat ik ergens 91 Euro i.p.v. 109 Euro zou betaald hebben.
Bij nazicht van mijn facturen en bij nazicht van de afhouden door de bank is er nergens een spoor van 91 Euro.te vinden.Ik heb steeds 109 Euro betaald.
Op 24 juni heb nogmaals een mail ontvangen van Proximus (mevr. Mandy) dat ik maar 91 Euro zou betaald hebben.
Op 11juli heb ik nogmaals geinformeerd naar de juiste datum . Blijkbaar lukt het niet mij deze inlichtingen te geven.
Vraag
Vraag over aanrekening.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.