Vraag

Vraag ivm factuur betwisten

  • 21 June 2023
  • 13 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs een factuur betwist en kreeg het volgende antwoord:

“Beste klant,

Excuses voor het ongemak.

N.a.v. uw mail heb ik een verzoek ingediend om deze kost te annuleren. U zult z.s.m. bevestiging ontvangen.

Graag hoop ik u voldoende geinformeerd te hebben.”

Betekent dit antwoord dat de factuur correct betwist is en dat ik enkel het onbetwiste bedrag moet betalen? De factuur moet binnen 4 dagen betaald zijn.

Ik kreeg sinds 3 dagen geen antwoord.

Het factuurnummer is 7339114984

Alvast bedankt!


13 reacties

@JayS 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Hallo,

Dit is ondertussen gebeurt!

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@JayS  Dag is heb het dossier bij mij gezet, ik laat je nog feedback. groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@JayS  Dag, ik heb je dossier nagekeken en wij willen hiervoor met 50% in tussenkomen. Dit is het verbruik toen je mobile nog een mobilus s was. Je hebt de swap aangevraagd op 7/5 en dit order is afgewerkt op 8/5 vandaar dat wij hier 50% in meegaan. de andere 50% waren voor je aanvraag. Groetjes

Dag Luc,

Dus hoeveel moet ik betalen om deze factuur te vereffenen?

Als je het exacte bedrag meegeeft breng id dat zo snel mogelijk in orde.

Alvast bedankt!

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@JayS  Dag, ik heb je een creditnota aangemaakt t.w.v. 124 euro er rest voor de gehele factuur dus 232,88 euro. Groetjes Luc

Dag Luc,

 

Bedankt hiervoor!

 

Ik had hiervoor (op 23 Juni) al een betaling uitgevoerd verminderd met deze negatieve aanrekening (het bedrag dat je hier vermeld hebt)..

Kan deze factuur gewoon vereffend worden door deze betaling? Het betreft factuur 7339114984 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Concreet indien u

van Proximus een factuur A hebt voor een bedrag X

en van Proximus een creditnota B hebt voor een bedrag Y

kunt u inderdaad “uw schuld bij Proximus”  vereffenen door een bedrag X-Y te betalen (met vermelding van de gestructureerde mededeling van de factuur A) op de betrokken Proximus bankrekening

 

= u hoeft zich normaal geen zorgen te maken, u zult geen herinnering of ingebrekestelling krijgen en in principe zou u in uw MyProximus account moeten kunnen zien dat uw betalingen in order zijn (mogelijks pas na het weekend)

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@JayS 

Door die betaling is er idd geen openstaand bedrag meer.

alles ok

groeten

Tina

Ik wil graag factuur 7345846642 betwisten, moet vallen onder packs for employees. Kan dit via dit kanaal? Mvg

De PX moderator zullen dit maandag verder voor je natrekken, wel kunnen niet altijd verschillende kortingen gecombineerd worden, voor zoverre dit voor u het geval zou zijn, maar gewoon de reactie/uitleg van een PX moderator afwachten dus.

Reputatie 7
Badge +3

@ParticulierUitVosselaar 

Beste,

kan je je klantgegevens verder invullen?

ben je (ex-)werknemer?

Graag via je forum profiel alle mogelijke info.

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@ParticulierUitVosselaar  Dag , ik heb u een bericht nagelaten op je voice mail.  Splitplan is in orde. De aanrekening wat je recent hebt ontvangen heb ik volledig gecrediteerd. Een testfactuur voor november leert ons dat het plan werkt. Groetjes

Reageer