Beantwoord

verlies korting

  • 17 January 2022
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Beste,

 

Waarom is vanaf 1/1/2022 mijn tv box voordeel van €2.00 verdwenen.

had deze korting als sinds begin contract??????

samen met de prijsverhoging van jongstleden is dit toch weer een aanzienlijke verhoging van de prijs van ons abonement.

icon

Beste antwoord door tina.b 19 January 2022, 09:48

Bekijk origineel

3 reacties

Indien nog niet gebeurd, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder kunnen ivm met je vraag voor korting, van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +2

@BigEd 

dit werd vermeld op je aanrekening van november:

Prijsverhoging op 01/01/2022: andere opties (prijs incl. btw/maand). TVReplay+: +1 EUR. FreeCalls International buiten pack :+1 EUR. WiFiBooster buiten pack:+0,5 EUR. Einde van de korting van 2EUR op de tweede TVBox (decoder).

vriendelijke groeten

Tina

Misschien toch eens tijd om op zoek te gaan naar andere oorden

Reageer