Beste,
Waarom is vanaf 1/1/2022 mijn tv box voordeel van €2.00 verdwenen.
had deze korting als sinds begin contract??????
samen met de prijsverhoging van jongstleden is dit toch weer een aanzienlijke verhoging van de prijs van ons abonement.
Beste,
Waarom is vanaf 1/1/2022 mijn tv box voordeel van €2.00 verdwenen.
had deze korting als sinds begin contract??????
samen met de prijsverhoging van jongstleden is dit toch weer een aanzienlijke verhoging van de prijs van ons abonement.
Indien nog niet gebeurd, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder kunnen ivm met je vraag voor korting, van zodra ze hier de draad opnemen.
dit werd vermeld op je aanrekening van november:
Prijsverhoging op 01/01/2022: andere opties (prijs incl. btw/maand). TVReplay+: +1 EUR. FreeCalls International buiten pack :+1 EUR. WiFiBooster buiten pack:+0,5 EUR. Einde van de korting van 2EUR op de tweede TVBox (decoder).
vriendelijke groeten
Tina
Misschien toch eens tijd om op zoek te gaan naar andere oorden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.