Beste,
Op 30 april heb ik in de proximus winkel in Wijnegem, mijn Flex+ Giga Fiber pack laten veranderen naar een Flex+ Mega Fiber pack en ineens ook mijn vaste lijn opgezegd.
Er is toen ook een afspraak gemaakt om een technieker te laten komen op 09 mei om de 'modem' te wisselen.
Vorige vrijdag 09 mei is de technieker langsgeweest en heeft de nieuwe modem geinstalleerd en Flex+ Mega Fiber pack 'geactiveerd'
Op 07 mei had ik mijn aanrekening gekregen waarop nog altijd het Flex+Giga Fiber pack alsook de vaste lijn voor de volledige maand mei aangerekend staan.
Er is dus volgens mij teveel aangerekend voor de maand mei. Het Flex+ Giga Fiber pack mag maar tot 09 mei aangerekend worden en de vaste lijn werd op 30 april opgezegd. Vanaf 10 mei heb ik het Flex+Mega Fiber pack, dus mocht het Flex+ Giga Fiber pack maar tot en met 09 mei aangerekend worden en mocht er denk ik geen vaste lijn meer aangerekend worden.
Krijg ik hiervoor dan ook een nieuwe aangepaste factuur ? En was het niet gewoon beter geweest om te wachten met de aanrekening tot na de interventie van de technieker, zodat ineens een correcte afrekening kon worden gestuurd?
Als jarenlange trouwe klant, wil ik ook ineens vragen of ik zou kunnen genieten van de trouwe klantenkorting ?
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,
Michèle