Beste,
Mijn vader is vorig jaar overleden, het klantennummer bij proximus stond op zijn naam. wij hadden ook een account bij my proximus om de facturen te raadplegen, de betalingen gingen per domicilering.
De dame van de uitvaartverzekering komt vrijblijvend langs en brengt ons papierwerk in onder waarbij ook proximus, mijn zus haar gsmnummer wordt als contactpersoon opgegeven.
Zij krijgt een maand na het overlijden telefoon dat wij de rekening niet betaald hebben. Wat blijkt de domilcielering is plots stopgezet waar wij niet vanop de hoogte waren. Wij kunnen in my proximus account ook geen facturen raadplegen, dus wij weten niet wat we moeten betalen.
Na een tijd belt proximus opnieuw, de medewerker gaat de facturen die wij niet ontvangen hebben per post opsturen dat is gelukt en wij hebben dat betaald.
Maar wat stelt deze medewerker dan voor hij doet het klantennummer dat wij hadden teniet, hij maakt voor mijn moeder een nieuw klantennummer aan.
Wat blijkt op het factuur dat wij ontvangen staat eenmalige kosten, administratie, buiten gebruik stelling en weder in dienststelling, daarvoor werd er € 40 extra aangerekend. Dat is iets waarom wij niet gevraagd hadden maar toch zo maar werd gebeurd. Wij wilden enkel en alleen de facturen die achter waren en wij wilden onze naam aanpassen.
Wat dan nog raar is ik kan nog steeds op het oude my proximus account inloggen.