Skip to main content
Vraag

valse belofte, slechte behandeling

  • October 10, 2025
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Ik ben in september als trouwe klant overgeschakeld naar een ander pack, hierbij werd mij de eerste 6 maand een korting van 25€ per maand beloofd, zowel via mail als telefonisch (zie mail onderaan)

Wat blijkt, geen korting.

08/10/25 Twee keer gebeld en bij eerste telefoontje dat ze die mail niet terugvinden, daarna doorverwijzen naar de chat, aangedrongen en gingen toen iemand dooverbinden, na doorverbinden plots verbroken.

Bij tweede telefoontje andere persoon, kon ook dat mailtje niet vinden (raar he) en die zei opnieuw dat ik het in de chat moest zetten gingen daar direct reageren, ook na meerdere keren aandringen en vragen naar een mailadres contactpersoon.

Ok op 08/10/25 geprobeerd op de chat, 1 minuut wachten normaal 5 minuten gewacht geen reactie

Op 10/10/25 nogmaals geprobeerd in de chat half uur gewacht op antwoord, geen reactie

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 10, 2025

@John D 

Tip:
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om e.v.t. misbruik te voorkomen, maar wel in je → ForumProfiel.
 In het tekstveld "Ticket (Privé)", daar kun je ook nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Ook best zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" . 
Meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
---------------------------------------------------------------------------------------------

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 10, 2025

@John D 

Voor deze situatie is dossier 57484635 opgemaakt. De dossierbeheerder zal dit verder nakijken/onderzoeken en nadien zelf opnieuw contact met u opnemen.

Onze excuses alvast voor het ongemak

.Groetjes,Joel.