Beantwoord

Uitstel van betaling

  • 18 October 2021
  • 2 reacties
  • 1153 Bekeken

Beste,

Ik heb momenteel een openstaand saldo van €176,67, en ben al een aantal dagen te laat met de betaling. Indien mogelijk zou ik graag uitstel van betaling krijgen tot en met 27/10. Die dag kan ik meteen de betaling uitvoeren.

Alvast bedankt om het te bekijken.

Vriendelijke groet,

Karolien Renders

 

icon

Beste antwoord door tina.b 18 October 2021, 14:46

Bekijk origineel

2 reacties

Dat zullen de Prox forummedewerkers verder voor je bekijken en daarom best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +2

@Karo001 

Beste 

aangezien de vervaldag al even voorbij is, is het niet mogelijk een uitstel te geven

we hebben daarom als tussenoplossing een afbetalingsplan in 2 stappen laten maken;

Betaal je de 27e oktober je rekening, is het plan automatisch al ingelost en is er geen enkel probleem

Tip: je contacteert ons best voor de vervaldag voorbij is, dan zijn er meer mogelijkheden

groeten

Tina

Reageer