Hallo,
Alvast hier even de vraag stellen, anders vergeet ik het tegen maandag (ik weet dat de moderatoren dan pas zullen antwoorden).
Gaat over recentste factuur (augustus) van mijn moeder, haar naam en klantnummer in ticket op mijn profiel.
Vorige maand heeft zij opnieuw een getrouwheidskorting gekregen (waarvoor nog steeds dank!) die nu dus in augustus voor de eerste keer terug toegepast wordt (juli was volledig bedrag). Maar nu op de augustus-factuur staat er opeens 11 euro extra (min een stukje getrouwheidskorting) erbij voor “tv box”, die er de vorige maanden niet op stond.
Vorig jaar werd dit ook al eens ten onrechte voor enkele maanden aangerekend aan haar (1 gekochte en 1 inbegrepen in pack), maar werd dan wel gecompenseerd met een latere factuur.
Ik geef ook alvast mee dat zij 2 tv boxen heeft, en deze eind vorige maand beiden vernieuwd werden (v5c naar v7) omdat 1 van de v5c’s de geest had gegeven. De operator zei toen om beiden onmiddellijk naar een v7 te vervangen omdat deze momenteel toch vervangen werden. Misschien heeft het daarmee te maken, maar dan is dit in ieder geval nooit vermeld dat na een panne ze meer zou moeten betalen voor een vervanging.
Alvast bedankt om dit eens na te kijken!