Skip to main content

Beste, 

Ik stel de vraag in naam van mijn moeder (naam en klantnummer in ticket op profiel):

ze heeft de aanrekening van maart 2024 ontvangen, en dat is opeens hoger dan de voorbije facturen. Bij het nazien staat er deze maand “TV Box” bij, ter waarde van 11 euro. Dat heeft er nog nooit opgestaan (toch niet wat ik kon zien in de voorbije facturen) en ze weet ook niet van waar dit opeens komt.
Kunnen jullie even verduidelijken van waar dit komt, aub? 

@VAMandy geen mail of sms gekregen dat je decoder uitgefaseerd wordt (ook in de spammail kijken)

Heb je een v5 of v6 decoder mss want die worden uitgefaseerd indien dit het geval is de omruiling gratis en moet je uw V5 of V6 niet terugsturen.

PS: Indien het nog niet gebeurd is en Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Evy_01  Ik kijk het na

@Luc.M ik vermoed dat je  je tot @VAMandy richt ;)

@VAMandy Is je forumprofiel aangevuld opdat Luc.M de juiste gegevens heeft? Plaats die in je forumprofiel  terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten. Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

@Evy_01  Inderdaad bij meeting zi ik maar 1 decoder. Heb de overtollige retro opgezegd en zal niet meer aangerekend worden. Hegeen er aan is gerekend voor dit toestel zal op de volgende aanrekening recht gezet worden periode 1/3/2024  tem 30/9/2024. Groetjes Luc

@Luc.M 

Voor alle duidelijkheid, gezien ik nu pas de latere posts zie: dit gaat toch zeker nog steeds over mijn moeder als klant, en niet over mijzelf? 
Ikzelf heb effectief ook maar 1 decoder.
Mijn moeder heeft er wel degelijk 2. Tenzij zij ook foutief opeens huur is beginnen betalen zoals de latere posts hier vermelden, voor een 2e decoder die ze eigenlijk aangekocht had (geen idee of dat zo is, dat zou ik moeten checken bij haar, als ze dat nog weet/terug kan vinden, maar dat zou wel verklaren waarom ze daarvoor geen huur betaalde)? En zij krijgt dan die extra betalingen van 8 euro van maart tot nu terug? 

@Evy_01  Inderdaad deze creditnota is aangemaakt

@Luc.M 

Wow, dat wordt een leuke verrassing voor haar. 
Super service om dit te laten weten en recht te zetten, bedankt! 👍

@VAMandy 

Beste,

neen, dit is geen fout. 

Op 3-9 werd een melding via mail uitgestuurd om je op de hoogte te brengen van de omruiling. Vreemd dat je die melding niet gezien hebt. (misschien zit ze nog in je spam?)

De V6 die je had, wordt niet meer ondersteund en is nu vervangen door een V7. 

Je hoeft de V6 ook niet terug te sturen. 

mvg,

Tina

Reageer