Skip to main content

Bij deze wil ik graag mijn korting als trouwe klant hernieuwen. Deze loopt af op 6/3/25.

Er was korting toegekend voor het pack en de beide gsm nrs.

Alvast bedankt!

 

@Rioke dit is naar aanleiding van wat HeidiE je aangeraden heeft hier → Link naar reactie in verband met je korting. En ook wat je daarnet hier → Trouwe klant korting | Proximus Forum ook gepost hebt.

NB: ik ging juist posten dat je best geen privé gegevens op een openbaar forum zet, maar zie nu dat het geëditeerd werd.

 


Sorry voor het misverstand.

Ik wist niet waar ik mijn aanvraag moest posten.

Is mijn aanvraag nu juist gepost of moet ik dat ergens anders doen?

 


Neen, beter dat je nu bij deze post hier blijft en gewoon afwacht op de verder reactie van een Proximus moderator morgen.


@Rioke Korting terug in orde gemaakt via order R000000110000XDST7.Bevestiging  wijziging volgt via mail.Groetjes,Joel


Dankjewel! Fijne dag nog!


@Rioke Graag gedaan en voor u ook een fijne zonnige dag toegewenst 😊Groetjes,Joel


Hallo,

Ik heb juist mijn factuur voor de maand maart ontvangen en er is geen klantenkorting toegekend.

De laatste korting was voor de maand februari maar ik heb een vernieuwing aangevraagd vanaf de maand maart.

Kan dit nagekeken worden of gaat die klantenkorting pas terug in april in voege?

Op de mail die ik ontving stond nochtans dat mijn aanvraag effectief was op 7/3/25.

Alvast bedankt!

Groeten Herman

 

 


@Rioke De factuur was eind februari al afgesloten in ons systeem waardoor de korting op de factuur van maart niet meer kon toegepast worden .De korting gaat automatisch op de factuur van april terug staan.Groetjes,Joel.


ok dankjewel! fijne dag!