Skip to main content
Beantwoord

Tariefaanpassingen januari: nieuw pack interessant?

• December 29, 2025
  • 7 reacties
  • 62 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een vraag voor de Proximus medewerkers die hier actief zijn. Een jaar geleden werd mijn pack aangepast naar ‘Flex S Internet+TV’, zonder tv box(72,99 euro/maand). Er is ook een tussenkomst van de werkgever actief op het pack (PFE), voor het internetgedeelte. Vanaf januari komt hier voor zover ik kan vinden 4 euro bij, en stijgt de bijdrage van de werkgever ook met 3 euro. (netto 1 euro/mnd extra) 

Maar ik lees ook dat hetzelfde pack onder een andere naam (Flex + Go Internet+TV) niet van prijs verandert en op 75,99 euro/maand blijft. Met de stijging van de tussenkomst van de werkgever, zou dit vanaf januari netto hetzelfde uitkomen als vandaag, maar in dit pack is wel een tv box inbegrepen. Klopt mijn redenering? Want in dat geval zou ik graag overschakelen naar dit Flex+ pack en een tv box in gebruik nemen (ik lees dat de v7c een draadloze verbinding ondersteunt, wat in mijn setup de enige optie is). 

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Beste antwoord door Luc.M

@Steven_01 Je ontvangt een e-mail over deze bestelling. Je decoder wordt aanstaande woensdag geleverd.

7 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 29, 2025

@Steven_01  Dit klopt Steven. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 29, 2025

Bedankt voor het snelle antwoord ​@Luc.M. Is het mogelijk om de nodige aanpassingen voor mij te doen en een V7c op te sturen, of ga ik hiervoor het best langs in één van jullie verkooppunten?

Vriendelijke groeten, Steven 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 29, 2025

@Steven_01 Nee, ik zal het order lanceren. Ik laat nog feedback

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2025

@Steven_01 Je ontvangt een e-mail over deze bestelling. Je decoder wordt aanstaande woensdag geleverd.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 29, 2025

@Luc.M  Merci Luc, ik heb de e-mail al ontvangen. Ik zie daar wel niks over de tussenkomst van de werkgever staan, kan je nog even bevestigen dat deze ook actief blijft? 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 29, 2025

@Steven_01  Dit klopt, dit staat afzondelijk en hier is niets aan gewijzigd

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 29, 2025

@Luc.M Bedankt voor de bevestiging. En fijn eindejaar gewenst!