Skip to main content

Regularisatie van facturatie van de huur van TV Box

  • November 13, 2025
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

t

Gisteren en vandaag contact opgenomen met PX omdat ik sedert mijn laatste factuur van 2.11.2025 in een gelijkaardige situatie zit zoals de twee bovenvermelde topics.

Wij hebben een ouder Tuttimus pack en dit omvat 2 TV boxen: 1e gehuurd en 2e zelf gekocht.

Op de laatste factuur wordt er 11 euro - 3 euro = 8 euro extra aangerekend terwijl wij de 2e TV box zelf gekocht hebben en dus nooit gehuurd hebben.

Dhr Mo van de commerciële dienst PX zou dit oplossen en de factuur van november en december aanpassen en/of een kredietnota sturen hiervoor.

Zal dan een voorlopige correctie zijn want vanaf 01.01.2026 wijzigen de tarieven dan toch voor iedereen…

 

4 reacties

Martin
  • November 13, 2025

@BIBI17 

In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel zodat de PX-moderatoren u kunnen beter/vlotter verder helpen om  dit verder na te trekken.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 13, 2025

@BIBI17 

In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel zodat de PX-moderatoren u kunnen beter/vlotter verder helpen om  dit verder na te trekken.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Gegevens aangevuld!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 17, 2025

Dag ​@BIBI17 rechtzetting werd intussen opgemaakt!


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 4, 2025

Ok, ondertussen ontvangen!