Ik ben al jaren vaste klant.
Waarom krijg ik geen getrouwheidskorting ?
Op mijn factuur is daar niets van te zien.
Mvgr. Roske
Ik ben al jaren vaste klant.
Waarom krijg ik geen getrouwheidskorting ?
Op mijn factuur is daar niets van te zien.
Mvgr. Roske
Waarom wordt er nièt gereageerd ?
Ben ik dan geen klant zoals alle andere gebruikers ?
Ter info:
De proximus forummedewerkers zijn niet constant online en in real time bezig op het forum, dus wat geduld.
Als ze maandag terug op het forum komen zullen ze wel controleren als je daar al recht op hebt en je hierbij verder helpen.
OK , in ben in “blijde verwachting”
Goede avond. mvgr.
beste,
je hebt van feb 2022 tot mrt 2023 wel een getrouwheidskorting gehad.
ik doe aanvraag om deze opnieuw te activeren voor 12m.
je krijgt mail als bevestiging indien actief
groeten
Tina
YES !
Mijn “in blijde verwachting “ is volbracht !
Ik ben bevallen van een zo verwachte getrouwheidskorting . :-)
Dank u wel !
Hier eveneens het geval. We genoten van een getrouwheidskorting, maar die viel in december weg. Wij zien ook graag deze korting op ons Flex pack gsm+fiber opnieuw op onze facturen verschijnen.
Vriendelijke groeten,
Renata
Dag
Hallo , bij mijn weten moet iedere gebruiker een eigen topic opstarten en NIET INBREKEN OP iemands anders topic.
Ik ben roske .vdd en NIET Renata !
Ik heb trouwens nog géén bevestiging gekregen per email dat mijn getrouwheidskorting van amper 5€ in actie gezet is.
Wèl een brief gekregen met daarin de vermelding van een email adres dat reeds 10 jaar NIET meer bestaat.
Ik heb dat ook vermeld in privé ticket , is er dan géén communicatie tussen de verschillende diensten van proximus?
Met vriendelijke maar geïrriteerde groet, roske.vdd
Klantprofiel werd bijgewerkt, hopelijk is het nu in orde. Alvast bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.