Skip to main content
Vraag

Professioneel abonnement omzetten naar privé.

• July 21, 2025
  • 7 reacties
  • 164 Bekeken

Kan er iemand van Proximus mij eens aangeven welke stappen en mogelijkheden er zijn om ons professioneel/Office abonnement tegen einde jaar om te zetten naar privé. Dit omvat 3 gsmnummers die op 3 privé personen dienen te komen en dan ook internet/tv/vaste lijn op andere persoon maar op zelfde adres blijven.

Alvast dank voor de tips.

Wij zetten onze zaak normaal tegen 31.12.2025 stop maar willen onze nummers behouden.

Ook hadden wij graag eventueel een voorstel gehad om de abonnementen eens door te nemen en eventueel voordeliger te maken.

Alvast dank.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • July 21, 2025

FYI: via overdrachtsdocument zie → van zakelijk naar privé | Proximus Forum

• Auteur
  • Rising star
  • July 23, 2025

FYI: via overdrachtsdocument zie → van zakelijk naar privé | Proximus Forum

Hey Martin,

Dank, want ik had een beetje verkeerd uitgelegd.

Dus als ik het goed begrijp neem ik dan als privépersoon gewoon het abonnement over met alle nummers….

Martin
  • July 23, 2025

@jhl29 Best dat je dan de reactie van een PX moderator afwacht want inderdaad ik vermoed dat je dan voor ieder persoon een overnamedocument zou moeten invoeren, maar zij kunnen u dan vertellen hoe je juist moet tewerk gaan. 

TBI: Iemands nummer, tv of internet overnemen | Proximus

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 23, 2025

Dag ​@jhl29 we hebben onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi

• Auteur
  • Rising star
  • July 25, 2025

Dag ​@jhl29 we hebben onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi

Heidi, thx.

Momenteel wel op verlof tot einde maand

• Auteur
  • Rising star
  • August 12, 2025

Kan er iemand ons van de commerciële dienst contacteren via mail voor de verdere afhandeling van het overzetten van TV/internet/vaste telefoon naar privépersoon aub?

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 13, 2025

Dag ​@jhl29 hier zijn geen commerciële collega’s aanwezig, ik heb gevraagd om je te contacteren. Je kan ook zelf contact opnemen via 0800 22 800.