Skip to main content
Antwoord

Prive abonnement samenvoegen met split billing werkgever

• July 16, 2025
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Graag bekom ik enige info of het mogelijk is om mijn producten welke ik privé heb (Fiber+TV+Mobile) kan samenvoegen met het abonnement welke mijn werkgever voorziet.

Het budget wat hiervoor voorzien is, is ruim voldoende om mijn Fiber + TV te dekken, zodoende kan ik hier maximaal voordeel uithalen, is dit iets wat ik zelf kan uitvoeren of dient deze aanpassing te gebeuren door de werkgever of proximus?

Beste antwoord door HeidiE

Dag ​@MaartenS. dit vraag je best na bij je werkgever, die hiermee akkoord dient te gaan.

Indien een overname nodig is, kun je hier alle info terugvinden: Iemands nummer, tv of internet overnemen | Proximus

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 16, 2025

@MaartenS.  In afwachting van andere reacties, noteer je best al in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien nog niet gebeurd) om vlotter te kunnen geholpen worden. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • July 16, 2025

@MaartenS.  In afwachting van andere reacties, noteer je best al in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien nog niet gebeurd) om vlotter te kunnen geholpen worden. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Hi Martin, dit werd ondertussen uitgevoerd, bedankt voor de tip!

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2025

Dag ​@MaartenS. dit vraag je best na bij je werkgever, die hiermee akkoord dient te gaan.

Indien een overname nodig is, kun je hier alle info terugvinden: Iemands nummer, tv of internet overnemen | Proximus

• Auteur
  • Apprentice
  • July 16, 2025

Hi Heidi, bedankt voor de info, ik ga hiermee verder richting de werkgever.