Ik heb dit abbo van okt '23.Als we jan '24 zijn,is mijn abbo met 9€ omhoog gegaan.Dit is toch niet meer normaal.En ze verhogen deze keer het internet verbruik van 10 naar 12 Gb.Maar ik heb daar niet achter gevraagd en heb dat ook niet nodig.Je tekent een contract,maar heel eenzijdig,want proximus mag dat veranderen wanneer ze willen blijkbaar.Ben al bijna 30 jaar klant,maar ga toch uitkijken naar een andere provider denk ik.Begrijp niet dit zomaar kan.
Prijsverhoging op prijsverhoging. Dit is niet meer te stoppen. Verhoging van de mobile data is helaas geen goedmaker. De trouwheidskorting is wel goed. Maar doe eens iets daarboven op. Een gratis datasim bijvoorbeeld of iets anders. Laat zien dat je als Proximus het beste met je klanten voor hebt
Vrees we nog lang gaan mogen wachten op een geste van proximus.Begrijp gewoon die prijsverhogingen niet.Je tekent een contract,met een prijs en het aantal data je mag verbruiken enzo.Maar proximus mag dit zomaar veranderen dus.
Ik heb hetzelfde probleem!
Nieuwe klant sinds begin december 2023. Mijn eerste facturatie is duurder dan mijn contract vermeld. Ik belde zojuist de klantendienst maar blijkbaar is dit normaal in het nieuwe jaar. Voor mij puur bedrog. Ik nam express mijn GSM mee in het abonnement, dit kwam gelijk uit met wat ik vooraf betaalde. Door de verhoging betaal ik nu MEER! Dan had ik mijn GSM beter gelaten voor wat het was.
Ik ben hierover NIET geïnformeerd geweest. Echt geen service. Ook over de installatie ben ik niet te spreken. Ik heb die dag verlof genomen. Na 3X van uur te verlaten (en braaf zitten wachten) is die persoon gewoon niet meer afgekomen.
Slechte service.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.