Ik ben overgestapt van Telenet naar Proximus op 29/9 voor een flexpack met 4 gsm nummers , internet en tv aan een promoprijs.
de gsm nummers zijn daags daarop overgezet, en ik kon afspraken maken voor de fiber installatie.
op 16/10 hebben ze de fiber binnengelegd. Daags daarop een sms dat de activatie niet kan doorgaan door een probleem. Nu nog steeds wachtende voor de fiber gelukkig heb ik nog mijn Telenet internet.
vandaag 31/10/25 krijg ik een mail met een nieuwe overeenkomst . Met enkel de 4 gsmnummers aan 15 euro per maand en 59 euro te betalen door een zogenaamde late canceling??? ( in het flexpack is dat 1 nummer aan 15 euro en de 3 andere aan 10 euro per stuk.)
Ik vind dit wel straf , ik heb geen nieuwe overeenkomst aangemaakt of aangevraagd . Ik wacht op de installatie van fiber en men mij meermaals heeft gezegd dat dit geen probleem was. En nu probeert men mij een duurdere optie op te solferen om dat waarschijnlijk de fiber nog wel even zal duren.
Ik had daarvoor al horrorverhalen gehoord over de dienstverlening bij Proximus , en ik heb momenteel al spijt dat ik mij heb laten vangen door het mooi voorgestelde fiber verhaal.
ik hoop dat iemand dit oppikt
een teleurgestelde nieuwe klant