Hallo,
Wekelijks krijg ik een rekening van 4,99 euro onder de naam van PlayVOD Help 042779990.
Ik heb mij hiervoor nooit ingeschreven, en ik zou dit graag opgelost hebben.
Hallo,
Wekelijks krijg ik een rekening van 4,99 euro onder de naam van PlayVOD Help 042779990.
Ik heb mij hiervoor nooit ingeschreven, en ik zou dit graag opgelost hebben.
Ter info: Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus waar je ook al kan klacht indienen
Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken of er eventueel regels overtreden werden door deze derden dienst en je meer informatie zouden kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Hallo, het lijkt erop dat play vod mijn aanvraag voor het stopzetten van het abonnement intussen heeft verwerkt. Ik heb hiervoor gisteren een bevestiging per sms ontvangen.
Jullie hoeven momenteel dus geen actie te ondernemen. Toch bedankt voor de snelle reactie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.