pak je verantwoordelijkheid ipv pak EUROs


ik ben thuis alleen maar krijg een rekening van 138 euros


This topic has been closed for comments

19 reacties

ik ben thuis alleen maar krijg een rekening van 138 euros

ik zie ze al staan in die confectie pakjes op hun jaarlijks bonusbal elkaar glimlachend aan kijken hoeveel ze nu weer binnen gesleept hebben . GESTOLEN van ons bedoel je ik heb zo een hekel aan die witte boorden , zo dat ik er elke week eentje ….

en met verantwoordelijkheid bedoel ik . zorg dat je een uitmuntend product wegzet 

tegen een goede prijs 

zorg dat je bedrijf gezond blijft , niet doe maar wat en laat de afrekening aan ons 

en haal niet je bedrijf leeg , verkoop je goudhaantje niet

ik weet zeker dat je voor de helft kunt leveren , met een goede manager/directeur

maar als er toch geen controle of protest is 

het word echt te veel 

en stop die stomme verkoop trucjes 

Phone Line

 

050******

Cloud 10 GB

 

Proximus Pickx app

 

My e-Press

 

HLN

Family life Premium

 

Proximus Public Wi-Fi

 

Andere producten

 

Proximus Mail

wat moet ik hier allemaal mee hou ze zelf en trek 25 euro van mijn rekening

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb ongeveer dezelfde mogelijkheden behalve Family  Life Premium, en ik betaal ongeveer 82  € per . maand. Met de vaste telefoon letten we wat op : we bellen bijna uitsluitend na 17.00 uur en dan is het gratis.

@bolly201166 

Ten eerste: Je beseft dat je je telefoonnummer openbaar deelt met iedereen ?
Ten tweede: je rekening is te duur. Okee, begrijp ik,  maar waarom is ze zo duur? Heb je veel verbruikt buiten je bundel zoals veel betalende nummers gebeld? Zie ook het antwoord van Cvanloon. Of heb je ingetekend op een abonnement dat niet geschikt is? Iets anders zoals ingetekend op een frauduleuze game store? Zonder die informatie kan niemand veel voor je betekenen, ook de Proximus medewerkers niet.
En ten derde, die medewerkers zijn er niet in het weekend.



 

Ik heb ongeveer dezelfde mogelijkheden behalve Family  Life Premium, en ik betaal ongeveer 82  € per . maand. Met de vaste telefoon letten we wat op : we bellen bijna uitsluitend na 17.00 uur en dan is het gratis.

ik bel nooit , je moet dit afnemen of krijgt dit als extras ik heb vrij snel internet en een toestel dat 25 euro kost maar kom nooit verder dan 650 gb of 750 gb verbruik en nog proberen ze meer te rekenen proximus is verschrikkelijk maar fiber is alleen van proximus snel dus monopoly

@bolly201166

Ten eerste: Je beseft dat je je telefoonnummer openbaar deelt met iedereen ?
Ten tweede: je rekening is te duur. Okee, begrijp ik,  maar waarom is ze zo duur? Heb je veel verbruikt buiten je bundel zoals veel betalende nummers gebeld? Zie ook het antwoord van Cvanloon. Of heb je ingetekend op een abonnement dat niet geschikt is? Iets anders zoals ingetekend op een frauduleuze game store? Zonder die informatie kan niemand veel voor je betekenen, ook de Proximus medewerkers niet.
En ten derde, die medewerkers zijn er niet in het weekend.



 

ik heb overal bijna nul verbruik alleen snel internet plus een toestel van proximus dus ja ik vind ook dat mijn rekening veel te hoog is en heb ook aangegeven waarom dat is om dit slecht georganiseerde bedrijf draaiende te houden en dat wil ik niet maar omdat proximus het monopoly heeft op snel fiber zit ik klem

@bolly201166

Ten eerste: Je beseft dat je je telefoonnummer openbaar deelt met iedereen ?
Ten tweede: je rekening is te duur. Okee, begrijp ik,  maar waarom is ze zo duur? Heb je veel verbruikt buiten je bundel zoals veel betalende nummers gebeld? Zie ook het antwoord van Cvanloon. Of heb je ingetekend op een abonnement dat niet geschikt is? Iets anders zoals ingetekend op een frauduleuze game store? Zonder die informatie kan niemand veel voor je betekenen, ook de Proximus medewerkers niet.
En ten derde, die medewerkers zijn er niet in het weekend.



 

ja ik zag het mijn telefoon nummer staat er bij nou niemand die belt hoor hahaha , ik ben auto didact klopt dat qua spelling ,ik heb zelf alles van pc geleerd en dit gedeelte nog niet zo goed onder controle , maar waar het om gaat zijn de belachelijk hoge prijzen van dit fout geleid bedrijf , potverdorie gewoon zo makelijk of het niets is 138 euro maal 2,20 ik ben hollander haha is toch 303 gulden , toen ik begon had ik niet zoveel per week en ben pas 55 hoor ??,

en ik verbruik niets heb wel snel internet plus een toestel van proximus maar dan nog veel te veel geld 50 euro zou genoeg moeten zijn , als proximus goed geleid word en strak gepland dan is dat zeker mogelijk , maar ze doen maar wat daar en wij betalen de eindafrekening en hun verkopen ook nog ff het goud haantje om de zakken nog wat te spekken en wij knikken wel met het bolletje

Reputatie 6
Badge +2

Beste Marie-Rose

Wacht best op iemand van Proximus, dat zal pas maandag zijn,  Het is zonder duidelijke factuurgegevens onmogelijk om te zeggen wat er juist scheelt. Mijn eerste idee is dat u ongeveer 50€ te veel betaalt, maar u doet misschien allerlei zaken die wij niet zien of weten. 

Beste Marie-Rose

Wacht best op iemand van Proximus, dat zal pas maandag zijn,  Het is zonder duidelijke factuurgegevens onmogelijk om te zeggen wat er juist scheelt. Mijn eerste idee is dat u ongeveer 50€ te veel betaalt, maar u doet misschien allerlei zaken die wij niet zien of weten. 

ik weet niet wie marie-rose is maar je mag mijn factuur zien en alle gegevens ook en dan zal je zien dat ik niets raars doe 

rek 

Beste Marie-Rose

Wacht best op iemand van Proximus, dat zal pas maandag zijn,  Het is zonder duidelijke factuurgegevens onmogelijk om te zeggen wat er juist scheelt. Mijn eerste idee is dat u ongeveer 50€ te veel betaalt, maar u doet misschien allerlei zaken die wij niet zien of weten. 

ik weet niet wie marie-rose is maar je mag mijn factuur zien en alle gegevens ook en dan zal je zien dat ik niets raars doe 

 

Abonnementen Zeedijk-Heist 104, Bus 61 8301 Knokke-Heist maart 23/03 - 31/03 € 7,40 Flex Fiber € 22,06 Unlimited S 0471 ** ** ** € 7,55 Epic combo Fiber From 24/03 to 31/03 -€ 23,22 DataPhone (2,5 GB) 0471** ** ** € 7,26 Free Calls International 050 ** ** ** € 1,02 DataPhone (2,5 GB) 0471 ** ** ** -€ 7,26 april 01/04 - 30/04 € 130,49 Flex Fiber € 75,99 Unlimited S 0471 ** ** ** € 26,00 DataPhone (2,5 GB) 0471** ** ** € 25,00 Free Calls International 050 ** ** ** € 3,50 Totaal € 137,89 Totaal bedrag van mijn aanrekening € 138,12 /incl. btw

Waarom is mijn gefactureerde periode verschillend van 1 maand? Da’s normaal bij een nieuwe klant en bij verandering van producten Ben je een nieuwe klant of nam je bijkomende producten? De eerste keer betaal je je abonnement vanaf de activeringsdatum (vorige maand) tot het einde van de lopende maand. Heb je andere producten genomen? We brengen je abonnementsgeld voor je oude producten automatisch in mindering vanaf het moment dat je ze wisselde voor de nieuwe. Voor die nieuwe producten betaal je je abonnement vanaf de activeringsdatum van de afgelopen maand tot het einde van de lopende maand. Terug

Reputatie 7
Badge +3

@bolly201166 Jouw pack werd op 23/03/2022 gewijzigd van Epic combo Fiber Full naar Flex Fiber. Daarom zie je op je factuur een herberekening staan voor de periode 23/03-31/03 + de aanrekening voor volledige maand april. Flex Fiber kostte tot en met april € 75,99/maand en kost vanaf 01/05 € 79,99/maand. Je hebt de optie Free Calls international op de vaste lijn geactiveerd (€ 3,50/maand). Verder heb je een gecombineerd aanbod gsm-abonnement + smartphone: Unlimited S € 26/maand + DataPhone (2,5GB) € 25/maand. Groetjes, Antonella

@bolly201166 Jouw pack werd op 23/03/2022 gewijzigd van Epic combo Fiber Full naar Flex Fiber. Daarom zie je op je factuur een herberekening staan voor de periode 23/03-31/03 + de aanrekening voor volledige maand april. Flex Fiber kostte tot en met april € 75,99/maand en kost vanaf 01/05 € 79,99/maand. Je hebt de optie Free Calls international op de vaste lijn geactiveerd (€ 3,50/maand). Verder heb je een gecombineerd aanbod gsm-abonnement + smartphone: Unlimited S € 26/maand + DataPhone (2,5GB) € 25/maand. Groetjes, Antonella

zie nu dat mensen zo dom zijn dat ze alles maar slikken en niet eens lezen waar het om gaat , het is toch belachelijk veel geld of ligt het nu aan mij voor 1 persoon ,  beetje tv kijken surfen en een gsm , ik ga volgende maand mijn gsm afbetalen dan mijn unlimited s op zeggen ,min 51 euro permaand , dan was het idee de internet snelheid naar 1gb nou de helft is het meestal , dus de helft van de prijs dan toch zeker hahaha , niet dus , die 5 euro permaand korting ben je vergeten te vermelden en internationaal bellen of gewoon bellen kun je nergens monitoren dus dat vertrouw ik niet want dan kun je vreemde verrassingen krijgen aan het eind van de maand , dus ik vind dit niet normaal en blijf zoeken naar een goedkopere oplossing 

en dat is wat ik wou melden en natuurlijk weet ik wel dat ik van epic naar flex ben en dat dat verrekend word ik ben geen ….. ik vind het gewoon te duur

 

Reputatie 7
Badge +3

@bolly201166 De factuur is correct gebaseerd op jouw producten en diensten. De prijzen van deze producten kunnen we helaas niet veranderen. Het staat je uiteraard vrij om op zoek te gaan naar een goedkoper alternatief. Hou er wel rekening mee dat het contract op jouw iPhone SE nog loopt tot 13/07/2023 en dat er bij een voortijdige verbreking van het contract een boete zal worden aangerekend voor de restwaarde van het toestel cfr. de aflossingstabel dat je kreeg bij het afsluiten van het contract. Groetjes, Antonella

@bolly201166 De factuur is correct gebaseerd op jouw producten en diensten. De prijzen van deze producten kunnen we helaas niet veranderen. Het staat je uiteraard vrij om op zoek te gaan naar een goedkoper alternatief. Hou er wel rekening mee dat het contract op jouw iPhone SE nog loopt tot 13/07/2023 en dat er bij een voortijdige verbreking van het contract een boete zal worden aangerekend voor de restwaarde van het toestel cfr. de aflossingstabel dat je kreeg bij het afsluiten van het contract. Groetjes, Antonella

ja dat weet ik allemaal 25 euro per maand aflossing is 300 op een jaar nu gewoon ff kijken of dat gaat kloppen en de prijs is voor een gemiddeld gezin berekend en aan gezien ik alleen ben zou ik het verbruik mee willen wegen en zo volgend jaar niets betalen , hoe vind je dat als oplossing , in jullie hokjes cultuur en hou je slimme antwoorden voor je help mee om een goede oplossing te vinden ipv van het regelement kopieren

@bolly201166 De factuur is correct gebaseerd op jouw producten en diensten. De prijzen van deze producten kunnen we helaas niet veranderen. Het staat je uiteraard vrij om op zoek te gaan naar een goedkoper alternatief. Hou er wel rekening mee dat het contract op jouw iPhone SE nog loopt tot 13/07/2023 en dat er bij een voortijdige verbreking van het contract een boete zal worden aangerekend voor de restwaarde van het toestel cfr. de aflossingstabel dat je kreeg bij het afsluiten van het contract. Groetjes, Antonella

ja dat weet ik allemaal 25 euro per maand aflossing is 300 op een jaar nu gewoon ff kijken of dat gaat kloppen en de prijs is voor een gemiddeld gezin berekend en aan gezien ik alleen ben zou ik het verbruik mee willen wegen en zo volgend jaar niets betalen , hoe vind je dat als oplossing , in jullie hokjes cultuur en hou je slimme antwoorden voor je help mee om een goede oplossing te vinden ipv van het regelement kopieren

alle schapen zingen slaap kind je slaap maar net als vroeger als je niets zegt of doet sta je na 40 jaar hard werken nog bij de voedselbank omdat je de kaas van je brood heb laten af eten , en is het nog steeds van pastoor houd jij ze do dan houd de burgemeester en consorten ze wel arm .

Ik heb ongeveer dezelfde mogelijkheden behalve Family  Life Premium, en ik betaal ongeveer 82  € per . maand. Met de vaste telefoon letten we wat op : we bellen bijna uitsluitend na 17.00 uur en dan is het gratis.

ik heb een boompje voor je geplant !!!

ik betaal deze maand voor alleenstaande 140 euro plus dat is elke 4 maanden een nieuwe iphone hoor en voor wat is dat zo ontzettend VEEL??????

Hoeveel facturen krijg jij per maand? 😮
Nog geen 14 dagen geleden opende je dit topic met dezelfde grief

Daar is je toch een antwoord gegeven?

Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel @Mutlie !

@bolly201166 Je vraag werd verplaatst naar het originele topic waar je reeds een duidelijk en correct antwoord kreeg.

Groetjes, Antonella