Skip to main content

Oude abonnement is nog actief na verhuis

• September 11, 2025
  • 11 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo,

Op 14 Augustus is Proximus aangesloten op mijn nieuwe adres. Er werd ook via telefoon en door de technieker gezegd dat mijn oude abonnement zou worden afgesloten.

Ik vertrouwde hierop maar nu blijkt dat het internet pakket op mijn oude adres nog steeds wordt aangerekend. 

Zou het mogelijk zijn om dit van de factuur te verwijderen, plus het teveel betaalde deel van Augustus in mindering te brengen zoals beloofd?

Alvast bedankt!

Jens

PS: Mijn mobiele packs staan blijkbaar ook nog op mijn oude adres.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Mutlie
  • September 11, 2025

@JayS 
Om spam en malware te voorkomen verwijder je best de bovenstaande private gegevens, m.a.w. je afbeelding !!!

Zorg er beter voor dat  je → ForumProfiel.  is bijgewerkt zodat de medewerkers de nodige gegevens kunnen terugvinden en je verder helpen.  Enkel proximusmedewerkers kunnen die info bekijken. Sla de wijzigingen op (onderaan links klikken) en meld ook even dat het is gebeurd.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 11, 2025

@JayS 
Om spam en malware te voorkomen verwijder je best de bovenstaande private gegevens, m.a.w. je afbeelding !!!

Zorg er beter voor dat  je → ForumProfiel.  is bijgewerkt zodat de medewerkers de nodige gegevens kunnen terugvinden en je verder helpen.  Enkel proximusmedewerkers kunnen die info bekijken. Sla de wijzigingen op (onderaan links klikken) en meld ook even dat het is gebeurd.

Het lijkt niet mogelijk om een post te updaten.

Martin
  • September 11, 2025

@JayS Inderdaad dit kan enkel binnen een uur nadat je uw bericht gepost hebt en is dan daarna alleen nog maar mogelijk door een PX moderator die op het forum eventueel nog langskomt, zij zijn hier ook niet non-stop op het forum actief en normaal maar tot ± 16u30.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 11, 2025

@JayS Inderdaad dit kan enkel binnen een uur nadat je uw bericht gepost hebt en is dan daarna alleen nog maar mogelijk door een PX moderator die op het forum eventueel nog langskomt, zij zijn hier ook niet non-stop op het forum actief en normaal maar tot ± 16u30.

En wanneer denk je dat ze tijd gaan hebben om mijn factuur aan te passen? Het is niet dringend maar ik zou dit toch graag opgelost zien.

Alvast bedankt!

Martin
  • September 11, 2025

@JayS Hopelijk pikken de PX moderatoren je topic hier op als ze morgen terug langskomen.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 12, 2025

@JayS . We gaan ervan uit dat de 2 gsm-nummers ook moeten worden opgenomen in het pack op uw nieuwe adres.

Kan u dit even bevestigen? Dan brengen we dit graag voor u in orde, inclusief de opzeg van uw oude pack en de rechtzetting van uw factuur.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Groetjes,Joel

• Auteur
  • Apprentice
  • September 13, 2025

Dag Joel,

Ja dit klopt, die staan idd nu nog in het oude abonnement en moeten verzet worden.

Alvast bedankt!

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 15, 2025

@JayS 

ik heb een dossier opgemaakt om de nodige stappen te ondernemen.

Heb je de internetbox van je oude adres nog?

Als we de opzeg doen, krijg je een label om toestel gratis terug te sturen naar proximus, via bpost.

Ik hou je op de hoogte ook van aanpassing facturatie.

excuses voor het ongemak.

mvg,

Tina

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 15, 2025

@JayS 

ik ga de aanpassingen in verschillende stappen moeten uitvoeren.

je gaat dus verschillende mails ter bevestiging krijgen eer alle producten OK staan op het juiste adres.

mvg

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2025

Ik heb de emails goed ontvangen en de aangepaste factuur al betaald.

De oude box heeft de technieker meegenomen, ik weet niet of hij dit heeft doorgegeven.

Alvast bedankt!

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 16, 2025

@JayS 

dank je voor feedback.

ik meld het toestel af, want technieker heeft het niet doorgegeven.

Groeten

Tina