Op reis in Argentinië en Chili is tot 5x toe ongewild de Daily Roaming Pass geactiveerd voor telkens 11.95€! ik belde om dit gecrediteerd te krijgen, maar kreeg een bizarre raad! namelijk als je deze automatische activatie niet wil, ook als je zelf niet gebeld of ge-smst hebt, laat dan je gsm thuis!
Ik ben niet gediend met deze automatische diefstal! Op mijn gsm stond de roaming af, maar blijkbaar geldt dat niet voor eventuele (ongewilde) inkomende oproepen of sms-en, dus betaal je maar ook al ben je zelf niet verantwoordelijk!
Bovendien vind ik de klantendienst (mevrouw Iris) wel heel bijzonder in haar raadgeving : laat je gsm thuis !?!? en dat voor een bedrijf dat van telefonie en co haar business maakt!
Bot gevangen dus, geen oren naar een compensatie, ook geen opzoeking naar wie zou gebeld hebben. Ik sta bovendien al jaar en dag op de ‘bel mij niet lijst’ en ben al sedert mensenheugenis klant!
Dankjewel om de absurditeit van Proximus-regeltjes vandaag te hebben benadrukt! En te vergeten dat klant soms wel eens koning mag zijn.