Begin dit jaar hebben we contact opgenomen met onze contactpersoon bij Onetelecom met de vraag ofdat ons contract niet goedkoper kon door middel van een promo of dergelijke. Enige dat hij kon doen was het vaste telefoonnummer verwijderen uit het contract. Dat heeft hij gedaan. Maar daarmee heeft hij ook ons contract gewijzigd. In de plaats van 1gbps hadden we plots 500mbps.
De helft dus, voor dezelfde prijs. Meerdere contactpogingen om dit recht te zetten waren tevergeefs.
Bijgevolg kan ik ook niet meer aan de instelling van de firewall en heb ik hier sinds 31 maart een ticket lopen bij jullie helpdesk. We zijn ondertussen 2 maand verder en ik krijg maar steeds standaard antwoorden en geen oplossing.
Het gaat er mij vooral om dat er zomaar een wijziging was van ons contract en dat we daarover niet deftig geïnformeerd waren. Zoals hij het deed klinken ging enkel het vaste telefoonnummer er uit en bleef het contract voor de rest hetzelfde.
Ook het moeizame contact met de helpdesk omtrent de instellingen van de firewall irriteerd mij zeer erg!
Ik overweeg zeer sterk om over te stappen naar een andere provider!
