Skip to main content
Vraag

Onetelecom + Instellingen Firewall

• May 28, 2025
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Begin dit jaar hebben we contact opgenomen met onze contactpersoon bij Onetelecom met de vraag ofdat ons contract niet goedkoper kon door middel van een promo of dergelijke. Enige dat hij kon doen was het vaste telefoonnummer verwijderen uit het contract. Dat heeft hij gedaan. Maar daarmee heeft hij ook ons contract gewijzigd. In de plaats van 1gbps hadden we plots 500mbps.
De helft dus, voor dezelfde prijs. Meerdere contactpogingen om dit recht te zetten waren tevergeefs.

Bijgevolg kan ik ook niet meer aan de instelling van de firewall en heb ik hier sinds 31 maart een ticket lopen bij jullie helpdesk. We zijn ondertussen 2 maand verder en ik krijg maar steeds standaard antwoorden en geen oplossing.

Het gaat er mij vooral om dat er zomaar een wijziging was van ons contract en dat we daarover niet deftig geïnformeerd waren. Zoals hij het deed klinken ging enkel het vaste telefoonnummer er uit en bleef het contract voor de rest hetzelfde.

Ook het moeizame contact met de helpdesk omtrent de instellingen van de firewall irriteerd mij zeer erg!

Ik overweeg zeer sterk om over te stappen naar een andere provider!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 28, 2025

@Torgill In afwachting dat een  PX moderator hier zal reageren:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • May 30, 2025

Is gebeurd.