Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe tvbox.

Door problemen met de tvbox kregen we een nieuwe toegestuurd. 

Hiervoor kregen we 49 euro aangerekend. Is dit de normale gang van zaken bij een defect toestel?

Beste antwoord door Joel M

@luc1961bis De aanrekening mag enkel gebeuren als de klant zelf om een omruiling vraagt.U heeft een nieuwe opgestuurd gekregen op advies van de storingen .Dit moet gratis zijn.Daarom heb ik u creditnota 7593116252, bedrag 49EUR opgemaakt.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2115 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

@luc1961bis De aanrekening mag enkel gebeuren als de klant zelf om een omruiling vraagt.U heeft een nieuwe opgestuurd gekregen op advies van de storingen .Dit moet gratis zijn.Daarom heb ik u creditnota 7593116252, bedrag 49EUR opgemaakt.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 maart 2025

Moet ik mijn te hoge factuur eerst betalen ?

Martin
  • 33069 reacties
  • 14 maart 2025

@luc1961bis  de Proximus moderatoren komen pas maandag terug langs op het forum.

kijk eens in myproximus onder je te betalen facturen of je de creditnota daar al opmerkt en er al mee rekening gehouden wordt.

Anders kan je ook afwachten tot maandag als de PX moderatoren terug langskomen of je kan eventueel ook morgen bellen naar de klantendienst facturatie op het gratis nummer 080022800