Skip to main content
Antwoord

Nieuwe tvbox.

  • March 13, 2025
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Door problemen met de tvbox kregen we een nieuwe toegestuurd. 

Hiervoor kregen we 49 euro aangerekend. Is dit de normale gang van zaken bij een defect toestel?

Beste antwoord door Joel M

@luc1961bis De aanrekening mag enkel gebeuren als de klant zelf om een omruiling vraagt.U heeft een nieuwe opgestuurd gekregen op advies van de storingen .Dit moet gratis zijn.Daarom heb ik u creditnota 7593116252, bedrag 49EUR opgemaakt.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2025

@luc1961bis De aanrekening mag enkel gebeuren als de klant zelf om een omruiling vraagt.U heeft een nieuwe opgestuurd gekregen op advies van de storingen .Dit moet gratis zijn.Daarom heb ik u creditnota 7593116252, bedrag 49EUR opgemaakt.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

 

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 14, 2025

Moet ik mijn te hoge factuur eerst betalen ?


Martin
  • March 14, 2025

@luc1961bis  de Proximus moderatoren komen pas maandag terug langs op het forum.

kijk eens in myproximus onder je te betalen facturen of je de creditnota daar al opmerkt en er al mee rekening gehouden wordt.

Anders kan je ook afwachten tot maandag als de PX moderatoren terug langskomen of je kan eventueel ook morgen bellen naar de klantendienst facturatie op het gratis nummer 080022800


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 17, 2025

@luc1961bis Ik zie dat ondertussen het verschil is overgeschreven.Betalingen zijn in orde.Groetjes,Joel.