Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe factuur na installatie fiber binnenshuis

• 10 april 2025
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Beste,

Mijn Flex pack werd overgezet naar een Flex+ Giga Fiber pack omdat onlangs fiber bij mij binnenshuis geïnstalleerd werd. (Ik had zelf niet om die installatie of om een nieuw pack gevraagd) 

k heb zonet mijn nieuwe afrekening gekregen, en heb volgende opmerkingen / vragen :

1.  Waarom werd mijn flex pack met internet maxi overgezet naar een Flex+ Giga Fiber pack en niet naar een Mega Fiber 500 Mbps ?   Ik ben alleenstaand en heb dus geen pack nodig voor meerdere gelijktijdige gebruikers.   Kan dit dan ook aangepast worden naar het Mega Fiber 500 Mbps pack ? 

2. De vaste lijn (Phone Line) werd apart afgerekend (9 eur) Is dit niet meer in het pack inbegrepen ? :

1. Er wordt een wifi booster aangerekend : is deze niet gratis in het pack ? Volgens de website zou deze gratis in de flex packs zitten. In welke flex packs is deze inbegrepen ?  Ik heb ook maar 1 wifi booster.  

En waarom wordt voor de maand april de 'promotie' maar tot 28 april toegepast en niet tot 30 april ?

Alvast bedankt 

Beste antwoord door Joel M

@Raenafel U kunt zeker overstappen naar een Mega Fiber 500 Mbps-pakket. Dit kan onmiddellijk voor u worden aangepast via het gratis nummer 0800 22800. De vaste lijn zit niet meer in een pakket (is een optie) en kost €9 per maand. De WiFi Booster is alleen de eerste maand gratis in de nieuwe pakketten, daarna kost het in uw geval €3 per maand. De promotie van de WiFi Booster was van 28/3/25 tot 28/4/25. Eerste periode: 28/3/25 tot 31/3/25, bedrag €0,39 en tweede periode: 1/4/25 tot 28/4/25, bedrag €2,80. Groetjes,Joel.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2162 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2025

@Raenafel U kunt zeker overstappen naar een Mega Fiber 500 Mbps-pakket. Dit kan onmiddellijk voor u worden aangepast via het gratis nummer 0800 22800. De vaste lijn zit niet meer in een pakket (is een optie) en kost €9 per maand. De WiFi Booster is alleen de eerste maand gratis in de nieuwe pakketten, daarna kost het in uw geval €3 per maand. De promotie van de WiFi Booster was van 28/3/25 tot 28/4/25. Eerste periode: 28/3/25 tot 31/3/25, bedrag €0,39 en tweede periode: 1/4/25 tot 28/4/25, bedrag €2,80. Groetjes,Joel.