Skip to main content

netflix wordt onterecht aangerekend

• July 26, 2025
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

Al enkele maanden wordt netflix mij extra aangerekend op mijn factuur, terwijl dit gewoon in ons pakket zit.

Meerdere keren klantendienst gebeld en elje keer de belofte gekregen dat het opgelost wordt, maar tot op heden helaas nog niets van gemerkt.

Ik ben ten einde raad en vind het jammer.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • July 26, 2025

@Bart1983 PX moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens invult. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: PX moderatoren komen niet langs op het forum tijdens weekends

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 28, 2025

@Bart1983  Dag Bart, ik vrees dat je nog een tweede abonnement bent aangegaan op het mobiele nummer eindigend met 45. Je kunt best dit opzeggen onder je ‘ betaling en abonnementen’ onder je profiel in de Play store van het gsm toestel. Ik zal je dit eenmalig crediteren, het opzeggen moet ze zelf doen.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 8, 2025

Dag ,

Net dit gecheckt en staat bij betalingen en abonnementen niets van een netflix account.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 8, 2025

@Bart1983  Hiervoor kun je het best rechtstreeks contact opnemen met Netflix. Deze kosten worden namelijk gefactureerd als een dienst van een derde partij.

Netflix opzeggen | Netflix Helpcentrum

• Auteur
  • Apprentice
  • August 9, 2025

Dit heb ik al bij netflix geraadpleegd en alle instructies gevolgd.

Probleem ligt volgens hun bij Proximus

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 19, 2025

Dag ​@Bart1983 dossier 57189010 werd opgemaakt voor de achterliggende dienst, zij kijken verder na en zullen je informeren. Groetjes, Heidi

• Auteur
  • Apprentice
  • August 21, 2025

Dag ,

Gisteren gebeld geweest door Proximus .

Helaas had ik slecht bereik met oversteken landsgrens.

Kan ik nogmaals gecontacteerd worden aub?

Mvg Bart