Beste,
ik heb mijn factuur betaald via overschrijving, maar ben de mededeling er vergeten bij te zetten.
Wat is nu het beste dat ik kan doen?
groeten
Beste,
ik heb mijn factuur betaald via overschrijving, maar ben de mededeling er vergeten bij te zetten.
Wat is nu het beste dat ik kan doen?
groeten
Dag Flor12,
Heb je betaald met de het rekeningnummer waarbij je onze facturen altijd betaald?
Indien dit het geval is gaan wij de betaling normaal gezien kunnen terugvinden.
Als je via uw profiel de klantgegevens aanvult kunnen we dit altijd voor je nakijken.
Met vriendelijke groeten
Koen
Dag Flor12,
Heb je betaald met de het rekeningnummer waarbij je onze facturen altijd betaald?
Indien dit het geval is gaan wij de betaling normaal gezien kunnen terugvinden.
Als je via uw profiel de klantgegevens aanvult kunnen we dit altijd voor je nakijken.
Met vriendelijke groeten
Koen
Neen, helaas, dat is het andere probleem.
Het is met een ander rekeningnummer omdat er een probleem was met mijn andere rekening (hierdoor was ik ook 2 dagen te laat met betalen).
Dus ik heb een ander nummer gebruik dan gewoonlijk, zonder mededeling.
Kan je via uw profiel aanvullen vanaf welk BE rekeningnummer je de betaling gedaan hebt.
En ook welke datum en een contactnummer. Dit mag je bij de opmerkingen zetten in uw profiel.
Dan maak ik een dossier op voor de bevoegde dienst.
Mvg, Koen
Kan je via uw profiel aanvullen vanaf welk BE rekeningnummer je de betaling gedaan hebt.
En ook welke datum en een contactnummer. Dit mag je bij de opmerkingen zetten in uw profiel.
Dan maak ik een dossier op voor de bevoegde dienst.
Mvg, Koen
Ik vind nergens een box terug met “opmerkingen” in mijn profiel.
Ik heb het gewoon genoteerd bij de box “interesses”. Daar staat het rekeningnummer dat ik gebruikt heb voor de overschrijving + een gsmnummer als contactnummer.
Dank u wel.
Ik heb een dossier (43585506) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en alles in orde brengen.
Met vriendelijke groeten
Koen
Beste
Ik ben de mededeling bij mijn factuur vergeten. Kan u nagaan dat het werd betaald?
Met vriendelijke groeten
Lauren
morgen pas komt iemand van proximus zelf terug langs op het forum.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat prox hiermee maandag direct aan de slag kan.
Beste
neen, heb via nieuw rekeningnummer betaald. Gisteren, dus gaat vandaag waarschijnlijk maar doorkomen de betaling.
mvg
Lauren
Betaald vanuit IBAN:
Betaald bedrag:
Betaaldatum:
Betaald op IBAN:
Mededeling:
Groetjes,
Antonella
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Betaald vanuit IBAN:
Betaald bedrag:
Betaaldatum:
Betaald op IBAN:
Mededeling:
Groetjes,
Antonella
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Heb een ticket aangemaakt, kan u dit lezen ?
Kan u het ticket zien ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.