Beantwoord

Mededeling factuur vergeten

  • 30 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

Beste,

 

ik heb mijn factuur betaald via overschrijving, maar ben de mededeling er vergeten bij te zetten.

Wat is nu het beste dat ik kan doen?

 

groeten

icon

Beste antwoord door KoenN 31 oktober 2019, 10:21

Dank u wel.
Ik heb een dossier (43585506) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en alles in orde brengen.

Met vriendelijke groeten
Koen

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Flor12,

Heb je betaald met de het rekeningnummer waarbij je onze facturen altijd betaald?
Indien dit het geval is gaan wij de betaling normaal gezien kunnen terugvinden.
Als je via uw profiel de klantgegevens aanvult kunnen we dit altijd voor je nakijken.

Met vriendelijke groeten
Koen

Dag Flor12,

Heb je betaald met de het rekeningnummer waarbij je onze facturen altijd betaald?
Indien dit het geval is gaan wij de betaling normaal gezien kunnen terugvinden.
Als je via uw profiel de klantgegevens aanvult kunnen we dit altijd voor je nakijken.

Met vriendelijke groeten
Koen

Neen, helaas, dat is het andere probleem.

Het is met een ander rekeningnummer omdat er een probleem was met mijn andere rekening (hierdoor was ik ook 2 dagen te laat met betalen). 

Dus ik heb een ander nummer gebruik dan gewoonlijk, zonder mededeling.

 

Reputatie 7
Badge +4

Kan je via uw profiel aanvullen vanaf welk BE rekeningnummer je de betaling gedaan hebt.
En ook welke datum en een contactnummer. Dit mag je bij de opmerkingen zetten in uw profiel.
Dan maak ik een dossier op voor de bevoegde dienst.
Mvg, Koen

Kan je via uw profiel aanvullen vanaf welk BE rekeningnummer je de betaling gedaan hebt.
En ook welke datum en een contactnummer. Dit mag je bij de opmerkingen zetten in uw profiel.
Dan maak ik een dossier op voor de bevoegde dienst.
Mvg, Koen

 

Ik vind nergens een box terug met “opmerkingen” in mijn profiel.

Ik heb het gewoon genoteerd bij de box “interesses”. Daar staat het rekeningnummer dat ik gebruikt heb voor de overschrijving + een gsmnummer als contactnummer.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dank u wel.
Ik heb een dossier (43585506) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en alles in orde brengen.

Met vriendelijke groeten
Koen

Reageer