Skip to main content
Vraag

maandelijkse korting

  • October 25, 2024
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Beste,

ik heb zopas gezien dat mijn maandelijkse korting deze maand stopt. Ik ben trouwe klant en correcte betaler. Kan deze korting verlengd worden? 

Bedankt alvast. 
 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • October 25, 2024

@Lisalau Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 26, 2024

Beste, 

 

ik vermoed dat ik al het nodige ingevuld heb. 
 

Bedankt. 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 28, 2024

Dag @Lisalau deze specifieke korting liep 12 maanden. We zetten een getrouwheidskorting klaar vanaf 01/11/2024, bevestigingsmail volgt!


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 28, 2024

Alvast bedankt voor de moeite. 
 

Fijne avond. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 28, 2024

Beste, 

ik heb zopas een verandering in mijn abonnement doorgevoerd. Ik wou even informeren of dit geen invloed heeft op de getrouwheidskorting, of indien wel dit even opnieuw in het systeem gezet kan worden. 
Ik vermoed dat deze vast hangt aan de klantnummer maar informeer even voor de zekerheid  

Bedankt. 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 29, 2024

@Lisalau

we kijken het na, want de orders kruisen elkaar nu

groeten

tina