Skip to main content
Vraag

MAAE abonnement - wie telefonisch contacteren

• June 6, 2025
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

Hallo,

Ik had een MAAE abonnement via mijn werkgever voor mijn privé gsm (en ik betaalde dit met eigen middelen). Nu ben ik niet meer bij deze werkgever tewerkgesteld en overgeschakeld naar een andere provider. Ik kan niet meer inloggen op mijn MAAE account want heb geen toegang meer tot mijn emailaccount van bij mijn vorige werkgever.

Ik heb al telefonisch veel contact gehad met Proximus maar ze sturen me van het kastje naar de muur.

-Hoe kan ik nu mijn MAAE abonnement opzeggen?

-Ik krijg mijn MAAE facturen wel nog op mijn privé emailadres en daarop staat dat ik een opstaand saldo van meer dan 300 eur heb maar niemand bij proximus kan me zeggen waar deze som vandaan komt.

Kort gevraagd: graag een telefonisch contactnummer voor de MAAE abonnementen.

Dank

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Mutlie
  • June 6, 2025

Via mijn ex-werkgever (pensioen) kan ik  ook nog genieten van dergelijk abonnement.
Een smartphone abonnement in een Proximus pack is  - voorlopig toch nog ! - voordeliger voor ons, dus ik heb daar  enkel een account - maar wel via mijn privé mailadres.
Ik heb de website afgezocht naar contactgegevens en support mogelijkheden en kom niet verder dan een webformulier. En ook nog de mededeling dat ze enkel beschikbaar zijn via de kantooruren.

Daarom moet je hopen op een reactie van de medewerkers hier. Zorg er dus voor dat  je → ForumProfiel  bijgewerkt is. Vul zoveel mogelijk (privé) klantgegevens in. In het veld "Ticket" kun je nog andere specifieke info vermelden. Dit profiel is enkel zichtbaar voor de eigenlijke Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Laat het ook weten dat  dit gebeurd is.

Martin
  • June 6, 2025

Ter bijkomende info: Voor wat het waard is, in dit formulier kun je kiezen voor opzeggen

Classic MAAE Contact | Proximus Advantage  (Mobility Account for Arbeid en Economie)

Of als dit niet lukt dan kun je het proberen via mail:
Stuur een mail naar maae@proximus.com  met vraag naar:

• Een detail van het openstaand bedrag

• Een overzicht van verbruik, factuurnummers en periodes

• Vraag eventueel om een sluitingsfactuur indien je het abonnement niet meer wil.

Of zoals Mutlie reeds aanhaalde mss eerst reactie van een PX moderator afwachten en indien ze vandaag niet moesten reageren (8u00-16u30) zal het pas ten vroegste maandag zijn dat ze terug op het forum langskomen

Mutlie
  • June 6, 2025

Wel vreemd dat de website van het MAAE voordeel geen mailadres of telefoonnummer vermeldt.
En vervelend dat je daar moet inloggen met je mailadres (dat ​@Nijsl niet meer heeft wegens verbonden aan de ex-werknemer)
Ik ben benieuwd of hij kan inloggen via jouw link (vraagt mijn eID en kaartlezer) want het nummer is in MAAE toch gelinkt aan de werkgever. (Of toch niet - facturatie aan privaat adres)

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 11, 2025

@Nijsl Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer,mailadres) aaanvullen op uw profile.Dan kunnen hetverder voor u nakijken.Was dat via de federale overheid Groetjes,Joel.