Vraag

Lang wachten op aangemaakte factuur

  • 12 July 2023
  • 16 reacties
  • 166 Bekeken

Onze maandelijkse factuur wordt altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Echter duurt het, zoals deze maand, lang voordat ze zichtbaar wordt in MyProximus. Is dit een gekend probleem?


16 reacties

@Luc.M@tina.b@HeidiE 

is er meer info over het bovenstaande?

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Deze is aangemaakt op 12/7 en zul je kortlings ontvangen. Groetjes Luc

 

@Luc.M   bedankt voor de update!

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Ik heb een kleine wijziging gedaan aan je pack zodat er geen 0 euro facturen meer aangemaakt worden. ( je had een cloud, standalone naast je pack. Daar deze het oudste was heb ik deze opnieuw geassocieerd in  je pack en de overtollige verwijderd)  Dit heeft geen impact op je facturatie. Groetjes Luc

@Luc.M  Bedankt voor de kleine wijziging! Deze 0 euro facturen heb ik nooit gezien in MyProximus (of je moet bedoelen 0 euro apart op de maandelijkse factuur). Er staat me wel iets bij dat er op de een of andere manier twee keer een Cloud 10 GB was. Maar zoals ik het begrijp is nu één Cloud 10 GB (de oudste) geassocieerd in m’n pack en is de overbodige alleenstaande Cloud 10 GB verwijderd.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Dit klopt, is properder in de systemen :-) Fijn weekend

Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus. Zijn er klanten die iets dergelijks ook voorhebben?

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Momenteel is de factuur van januari nog niet opgemaakt.Vandaar dat u deze nog niet zag in MyProximus.Zal de eerst komende dagen wel in orde komen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

@Joel M bedankt voor de update!

Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?

Reputatie 1
Badge

Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?

Dit is inderdaad wel laat. Ik voeg even de melding erbij van de afgelopen maanden wanneer ik ze hier kreeg. Deze zou je toch ook al moeten ontvangen hebben. Ik neem aan dat dit synchroon loopt voor alle klanten? Of zijn er verschillende facturatie momenten?

 

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

Beste,

dit is nagekeken en ze zal morgen zichtbaar zijn in je MyProximus. 

Met excuses voor de vertraging.

mvg, 

Tina

TBI:

Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?

ik ontvang ze ook in de eerste week van de maand. (maar niet iedereen)
De PX-Moderatoren kunnen dit voor u natrekken

@Olivier Dupon 

Bedankt voor je reactie. Ik heb nu trouwens ook meldingen actief gezet in MyProximus voor de facturen.

Reputatie 7
Badge +3

@Olivier Dupon 

er zijn verschillende facturatiemomenten.

per klant is er wel een vast stramien.

mvg

Tina

 

Factuur is inmiddels beschikbaar!

Reageer