Skip to main content
Vraag

Lang wachten op aangemaakte factuur


Onze maandelijkse factuur wordt altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Echter duurt het, zoals deze maand, lang voordat ze zichtbaar wordt in MyProximus. Is dit een gekend probleem?

24 reacties

@tina.b 

Opnieuw bedankt voor het snel in orde laten brengen. Topservice!

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

opgelost: decoder is gelinkt aan het pack en testfact september is ok

mvg,

Tina

Bedankt @tina.b 

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

klopt, decoder staat niet correct geassocieerd in het pack.

Het teveel aangerekende bedrag is al in mindering gebracht.

we doen het nodige om de associatie in orde te brengen.

Groeten

Tina

Dag @rsca_rsca aanrekening 7443732249 van 08/08/24 is klaar, ze zal straks of morgen zichtbaar zijn in je MyProximus. Groetjes, Heidi

@HeidiE

De factuur is zichtbaar. Echter lijkt ze niet juist te zijn. De (enige) TV Box wordt apart aan 11 euro aangerekend terwijl die normaal gezien toch inbegrepen moet zijn in het Flex S pack (TV, internet, twee mobiele abonnementen). Kan je dit even nakijken?

@HeidiE

Aanvullend en in afwachting van reactie is de (enige) TV Box niet alleen voor heel augustus aangerekend (11 euro) maar ook voor de periode tussen 17 en 31 juli tbv 5,32 euro. Dus als ik me niet vergis zou er op deze laatste factuur 16,32 euro teveel zijn aangerekend, want de TV Box is in het pack Flex S inbegrepen. Kan je dat even bekijken?

Dag @rsca_rsca aanrekening 7443732249 van 08/08/24 is klaar, ze zal straks of morgen zichtbaar zijn in je MyProximus. Groetjes, Heidi

@HeidiE

De factuur is zichtbaar. Echter lijkt ze niet juist te zijn. De (enige) TV Box wordt apart aan 11 euro aangerekend terwijl die normaal gezien toch inbegrepen moet zijn in het Flex S pack (TV, internet, twee mobiele abonnementen). Kan je dit even nakijken?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rsca_rsca aanrekening 7443732249 van 08/08/24 is klaar, ze zal straks of morgen zichtbaar zijn in je MyProximus. Groetjes, Heidi

Opnieuw duurt het langer dan voorzien vooraleer de factuur van in dit geval deze maand beschikbaar is. Deze wordt doorgaans op de 8ste van iedere maand opgemaakt, het is nu reeds de 12de. Zou dit nagekeken kunnen worden?

Factuur is inmiddels beschikbaar!

Reputatie 7
Badge +3

@Olivier Dupon 

er zijn verschillende facturatiemomenten.

per klant is er wel een vast stramien.

mvg

Tina

 

@Olivier Dupon 

Bedankt voor je reactie. Ik heb nu trouwens ook meldingen actief gezet in MyProximus voor de facturen.

TBI:

Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?

ik ontvang ze ook in de eerste week van de maand. (maar niet iedereen)
De PX-Moderatoren kunnen dit voor u natrekken

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

Beste,

dit is nagekeken en ze zal morgen zichtbaar zijn in je MyProximus. 

Met excuses voor de vertraging.

mvg, 

Tina

Reputatie 1
Badge

Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?

Dit is inderdaad wel laat. Ik voeg even de melding erbij van de afgelopen maanden wanneer ik ze hier kreeg. Deze zou je toch ook al moeten ontvangen hebben. Ik neem aan dat dit synchroon loopt voor alle klanten? Of zijn er verschillende facturatie momenten?

 

Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?

@Joel M bedankt voor de update!

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Momenteel is de factuur van januari nog niet opgemaakt.Vandaar dat u deze nog niet zag in MyProximus.Zal de eerst komende dagen wel in orde komen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus. Zijn er klanten die iets dergelijks ook voorhebben?

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Dit klopt, is properder in de systemen :-) Fijn weekend

@Luc.M  Bedankt voor de kleine wijziging! Deze 0 euro facturen heb ik nooit gezien in MyProximus (of je moet bedoelen 0 euro apart op de maandelijkse factuur). Er staat me wel iets bij dat er op de een of andere manier twee keer een Cloud 10 GB was. Maar zoals ik het begrijp is nu één Cloud 10 GB (de oudste) geassocieerd in m’n pack en is de overbodige alleenstaande Cloud 10 GB verwijderd.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Ik heb een kleine wijziging gedaan aan je pack zodat er geen 0 euro facturen meer aangemaakt worden. ( je had een cloud, standalone naast je pack. Daar deze het oudste was heb ik deze opnieuw geassocieerd in  je pack en de overtollige verwijderd)  Dit heeft geen impact op je facturatie. Groetjes Luc

@Luc.M   bedankt voor de update!

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Deze is aangemaakt op 12/7 en zul je kortlings ontvangen. Groetjes Luc

 

@Luc.M@tina.b@HeidiE 

is er meer info over het bovenstaande?

Reageer