Vraag

Lang wachten op aangemaakte factuur

  • 12 July 2023
  • 9 reacties
  • 90 Bekeken

Onze maandelijkse factuur wordt altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Echter duurt het, zoals deze maand, lang voordat ze zichtbaar wordt in MyProximus. Is dit een gekend probleem?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Ik heb een kleine wijziging gedaan aan je pack zodat er geen 0 euro facturen meer aangemaakt worden. ( je had een cloud, standalone naast je pack. Daar deze het oudste was heb ik deze opnieuw geassocieerd in  je pack en de overtollige verwijderd)  Dit heeft geen impact op je facturatie. Groetjes Luc

@Joel M bedankt voor de update!

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Dit klopt, is properder in de systemen :-) Fijn weekend

@Luc.M@tina.b@HeidiE 

is er meer info over het bovenstaande?

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Deze is aangemaakt op 12/7 en zul je kortlings ontvangen. Groetjes Luc

 

@Luc.M   bedankt voor de update!

@Luc.M  Bedankt voor de kleine wijziging! Deze 0 euro facturen heb ik nooit gezien in MyProximus (of je moet bedoelen 0 euro apart op de maandelijkse factuur). Er staat me wel iets bij dat er op de een of andere manier twee keer een Cloud 10 GB was. Maar zoals ik het begrijp is nu één Cloud 10 GB (de oudste) geassocieerd in m’n pack en is de overbodige alleenstaande Cloud 10 GB verwijderd.

Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus. Zijn er klanten die iets dergelijks ook voorhebben?

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Momenteel is de factuur van januari nog niet opgemaakt.Vandaar dat u deze nog niet zag in MyProximus.Zal de eerst komende dagen wel in orde komen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

Reageer