Onze maandelijkse factuur wordt altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Echter duurt het, zoals deze maand, lang voordat ze zichtbaar wordt in MyProximus. Is dit een gekend probleem?
er zijn verschillende facturatiemomenten.
per klant is er wel een vast stramien.
mvg
Tina
Beste,
dit is nagekeken en ze zal morgen zichtbaar zijn in je MyProximus.
Met excuses voor de vertraging.
mvg,
Tina
TBI:
Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?
ik ontvang ze ook in de eerste week van de maand. (maar niet iedereen)De PX-Moderatoren kunnen dit voor u natrekken
Factuur is inmiddels beschikbaar!
Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?
Dit is inderdaad wel laat. Ik voeg even de melding erbij van de afgelopen maanden wanneer ik ze hier kreeg. Deze zou je toch ook al moeten ontvangen hebben. Ik neem aan dat dit synchroon loopt voor alle klanten? Of zijn er verschillende facturatie momenten?
Bedankt voor je reactie. Ik heb nu trouwens ook meldingen actief gezet in MyProximus voor de facturen.
is er meer info over het bovenstaande?
Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus. Zijn er klanten die iets dergelijks ook voorhebben?
Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.