Vraag

Laattijdige annulatie factuur?!

  • 4 April 2023
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Beste,

 

De technieker zou normaal bij ons langskomen om Proximus internet aan te sluiten/om te kijken of alle kabels in orde waren. Wij hebben echter deze afspraak ruim op voorhand eerst via Proximus ChatBox en daarna nog eens telefonish geannuleerd. De afspraak was echter ook minstens 3 weken op voorhand geannuleerd. De medewerker die ons verder hielp vertelde me dat alles in orde was en heefts niets gezegd over een laattijdige annulatie. Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een factuur van 59 euro voor laattijdige annulatie van bestelling.

 

Wij veronderstellen dat dit echter niet klopt mits we 3 weken op voorhand hebben geannuleerd? Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit recht te zetten? Danku

 

Referentie:R4WEBSHOP01699****-1

Klantennummer: 25916***

 

Mvg


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MarieVA 

Op dit moment is de effectieve aanrekening nog niet opgemaakt dus kan ik nog niets rechtzetten.

Kan je ons contacteren als het document is opgemaakt? Dan proberen we dit recht te zetten.

vriendelijke groeten

Tina

Hi Tina,

ik heb effe geleden de effectieve rekening aangekregen. Zou dit alstublieft zo snel mogelijk recht gezet kunnen worden? Alvast bedankt!

@MarieVA

Op dit moment is de effectieve aanrekening nog niet opgemaakt dus kan ik nog niets rechtzetten.

Kan je ons contacteren als het document is opgemaakt? Dan proberen we dit recht te zetten.

vriendelijke groeten

Tina

Hi Tina,

 

Ik heb overlangs de factuur aangekregen. Zou je dit eens kunnen nakijken zodat dit rechtgezet kan worden? Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +3

@MarieVA 

is bekeken en aangepast

groeten

Tina

Reageer