Skip to main content
Vraag

Korting voetbal op Pickx Sports.

• February 12, 2026
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3

Dag iedereen,

Ik heb een Pickx sports abonnement waar ik maandelijks 6 euro korting kreeg wegens het niet akkoord met DAZN voor het uitzenden Jupiler Belgisch voetbal, gisteren kreeg ik mijn factuur Februari en blijkbaar stopt die korting na 6 maanden, dus in mijn geval tot 5 februari, korting was nog slechts 1,07 euro!

Volgens mij was dat toch zolang Px geen akkoord had met DAZN dat men die korting van 6 euro kreeg?

Heb op 23 juni 2025 een brief daarover ontvangen, en daar staat vermeld zolang de onderhandelingen lopen.

Heb gebeld en daar zeiden ze mij dat het maar voor 6 maanden was!

Is dat zo?

mvg,

2 reacties

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Motivator
  • February 12, 2026

Deze melding staat vermeld op myproximus bij de optie pickx sports:

Een tijdelijke korting van € 6 incl. BTW wordt automatisch toegepast op de huidige maandprijs van € 20,99 incl. BTW. Deze korting is geldig tot er een eventuele wijziging van het aanbod plaatsvindt, waarvan je ten minste een maand op voorhand op de hoogte wordt gesteld, of totdat er een akkoord met DAZN wordt bereikt. In het laatste geval stopt de promotie automatisch. Bij het bestellen van Pickx Sports, zal de prijs van €20,99/maand verschijnen in je bestelmand. Maak je geen zorgen: de tijdelijke korting van € 6/maand zal automatisch toegepast worden. De prijs van € 20,99/maand zou mogelijks op de eerste factuur verschijnen. Dit wordt aan het einde van de maand via een batchproces gecorrigeerd. Op de volgende factuur ontvang je de korting van € 6 voor de maand van activatie én de korting van € 6 voor de daaropvolgende maand.

Ik ben niet op de hoogte gesteld in verband met een wijziging of stopzetting

mvg,

Martin
  • February 12, 2026

@jdm_01 

Dag iedereen,

Ik heb een Pickx sports abonnement waar ik maandelijks 6 euro korting kreeg wegens het niet akkoord met DAZN voor het uitzenden Jupiler Belgisch voetbal, gisteren kreeg ik mijn factuur Februari en blijkbaar stopt die korting na 6 maanden, dus in mijn geval tot 5 februari, korting was nog slechts 1,07 euro!

Volgens mij was dat toch zolang Px geen akkoord had met DAZN dat men die korting van 6 euro kreeg?

Heb op 23 juni 2025 een brief daarover ontvangen, en daar staat vermeld zolang de onderhandelingen lopen.

Heb gebeld en daar zeiden ze mij dat het maar voor 6 maanden was!

Is dat zo?

mvg,

Mogelijks inderdaad een fout van PX facturatie die dit stopgezet heeft!
mogelijks prorata (1,07€) wijst op afloop rond 5 feb, maar dat strookt dan inderdaad niet met de voorwaarden vermeld in de ontvangen brief!

Enfin hopelijk kan morgen een PX medewerker dit rechtzetten voor u.