Skip to main content
Beantwoord

Korting trouwe klant + waarom nu maandelijkse aanrekening TV box ?

• March 6, 2026
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Collieman

Goede morgen,

1. Mijn jaarlijkse korting trouwe klant is verlopen op mijn laatste factuur van 04 Mar 26. Kan deze opnieuw verlengd worden aub ? (ik ben trouwe klant bij Proximus sinds 1982).
  2. Ook op mijn factuur van 04 Mar 26 wordt nu abonnementsgeld aangerekend voor de TV Box → Ik heb op 27 Feb 26 via B-Post een nieuwe TV box ontvangen, de oude wordt ASAP binnengeleverd. → In mijn huidig FLEX S pakket is de TV-box gratis. Waarom moet ik nu betalen ? → Kan dit rechtgetrokken worden aub ?
  3. De gegevens van mijn factuur zijn de volgende : Documentnummer 763xxxxx00 Klantnummer 50xxxxx07 Easy Switch id 101xxxxxxxx861

Dank alvast,

Guy

Beste antwoord door Joel M

@Collieman Ik heb de korting terug kunnen activeren voor 12 maanden via order R0000001100012HKZM.Info wijziging volgt nog op mail.Voor de tv box heb ik een creditnota opgemaakt.Vanaf volgende factuur volgt er hiervoor geen aanrekening meer.Groetjes,Joel.

1 reactie

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2026

@Collieman Ik heb de korting terug kunnen activeren voor 12 maanden via order R0000001100012HKZM.Info wijziging volgt nog op mail.Voor de tv box heb ik een creditnota opgemaakt.Vanaf volgende factuur volgt er hiervoor geen aanrekening meer.Groetjes,Joel.