Skip to main content
Vraag

korting trouwe klant

• March 20, 2026
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

vraag terug een korting aan voor de komende 12 maanden voor het klantnummer 1486916 met gsm 0473139905 en account hansbaeckelandt@gmail.com

3 reacties

Martin
  • March 20, 2026

@HABAHAR 

Ter info: Het is niet aangeraden van privégegevens te posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om e.v.t. misbruik te voorkomen, maar deze kan je wel gerust in je → ForumProfiel zetten.
 In het tekstveld "Ticket (Privé)", daar kun je ook nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Ook best zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" . 
Meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

• Auteur
  • Apprentice
  • March 20, 2026

ik heb mijn forum profiel aangepast ; waarschijnlijk te laat om het bovenstaande aan te passen

Martin
  • March 20, 2026

Inderdaad moet binnen het uur gebeuren nadat je uw bericht gepost hebt.
Nu  kan enkel iemand van de Proximus moderatoren dit aanpassen, en dit zal hoogst waarschijnlijk pas maandag zijn aangezien zij tijdens het weekend niet langskomen op het forum.

ik heb mijn forum profiel aangepast ; waarschijnlijk te laat om het bovenstaande aan te passen