Skip to main content
Vraag

korting trouwe klant

• September 9, 2025
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Mijn getrouwheidskorting was toegekend tot september, maar is op de 2 laatste facturen, nl factuur van 2 augustus en factuur van 2 september niet meer toegekend.

Waarom is er op die 2 facturen geen korting toegekend?

Is het mogelijk om mijn getrouwheidskorting opnieuw te verlengen aub.

Groetjes

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 11, 2025

@zonnetje007 Dit komt omdat de korting maar 12 maanden geldig blijft.Elk jaar als de klant een vernieuwing aanvraagt gaat men nakijken als deze nog kan verlengd worden.Ik heb deze voor u opnieuw  voor 12 maanden kunnen verlengen.Dit via order R000000110000ZTFNM.U krijgt van de wijziging nog een bevestiging op mail.Groetjes,Joel.

• Apprentice
  • September 23, 2025

Beste,

Ik kreeg zo net een oproep of ik interesse had in de korting trouwe klant. Omdat ik niet weet wat dit in houdt heb ik dit geweigerd. Wat houdt dit juist in?

Martin
  • September 23, 2025

@Karenkml In afwachting van een reactie van een PX moderator:

FYI: Proximus heeft deze korting oorspronkelijk in het leven geroepen voor onze trouwe klanten, maar deze was in principe slechts voor eenmalig 12 maanden. Wij verlengen deze opnieuw puur vanuit commercieel oogpunt.
Het is daarom mogelijk dat we deze korting in de toekomst niet meer kunnen of mogen verlengen.
Het is eigenlijk een gunst en geen recht.
Vandaar dat het na 12 maanden telkens opnieuw moet aangevraagd worden.
PX moderatoren bekijken dan als het opnieuw mag/kan verlengd worden(voorwaarden enz). 

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 23, 2025

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

@Karenkml 

als we je klantgegevens hebben kunnen we nagaan of we je ook een promo van 12m kunnen activeren?

mvg

Tina