Eind vorig jaar heb ik verplicht moeten overstappen op een nieuw pack omdat mijn huidige pack toen ophield te bestaan. Mijn benefits at work korting werd toen ook geschrapt, de klantendienst heeft mij toen een korting trouwe klant toegekend. Deze korting zou na 6 maanden vervallen. Ze hebben mij gezegd dat ik nadien gewoon de klantendienst moest contacteren om deze korting zonder probleem te verlengen. Dit heb ik via mail gedaan. Nooit antwoord op gekregen, wel na een tijdje de melding dat mijn vraag gesloten was omdat de termijn verstreken was???
Tevens werd het afsluiten van het nieuwe pack besproken dat mijn facturen betaalbaar zijn in het begin van de maand. Dit was in het begin zo, de betaaldatum is door Proximus stelselmatig steeds naar voor geschoven. De laatste factuur was betaalbaar op 27/7 waar dit volgens afspraak dus rond 5/8 zou moeten zijn.
Hopelijk kan dit via deze weg opgelost worden.
Vraag
Korting trouwe klant
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

