Skip to main content
Vraag

Korting trouwe klant

  • July 28, 2025
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Eind vorig jaar heb ik verplicht moeten overstappen op een nieuw pack omdat mijn huidige pack toen ophield te bestaan. Mijn benefits at work korting werd toen ook geschrapt, de klantendienst heeft mij toen een korting trouwe klant toegekend. Deze korting zou na 6 maanden vervallen. Ze hebben mij gezegd dat ik nadien gewoon de klantendienst moest contacteren om deze korting zonder probleem te verlengen. Dit heb ik via mail gedaan. Nooit antwoord op gekregen, wel na een tijdje de melding dat mijn vraag gesloten was omdat de termijn verstreken was??? 
Tevens werd het afsluiten van het nieuwe pack besproken dat mijn facturen betaalbaar zijn in het begin van de maand. Dit was in het begin zo, de betaaldatum is door Proximus stelselmatig steeds naar voor geschoven. De laatste factuur was betaalbaar op 27/7 waar dit volgens afspraak dus  rond 5/8 zou moeten zijn. 
Hopelijk kan dit via deze weg opgelost worden.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 28, 2025

@GuDu 

PX moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens invult, indien dit nog niet zou gebeurd zij. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meld het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 28, 2025

Mijn profiel is inmiddels aangevuld met de belangrijkste gegevens.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 29, 2025

@GuDu  Dit is in orde. Je onvangt hier een mail van. De facturatie is aangepast naar begin van de maand. Groetjes


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 29, 2025

@Luc.M 

Beste, inmiddels heb ik de mail ontvangen. Bedankt voor uw snelle reactie!

Groeten,

Guy