Via onze werkgever zouden we kunnen genieten van een mooie korting op de Proximus packs.
Daarvoor diende ik de surfen naar www.proximus.be/affinity om de vereiste gegevens in te vullen wat ik dan ook heb gedaan.
Ik kreeg een bevestigingsmail (op 15/01/2024) toegestuurd ik citeer…
"Dag Patrick,
Bedankt voor het indienen van je aanvraag!
Je aanvraag werd aangemaakt op 15/01/2024 en kreeg volgend referentienr : 927040963
We bellen jou zo snel mogelijk om alle bijkomende vragen uit te klaren.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team”
Ik werd inderdaad opgebeld (op 26/01/2024) en in dat gesprek werd ik er attent op gemaakt dat dit via mijn ( vroegere)werkgever moest gebeuren om te kunnen genieten van die korting, en dat ik nadien terug contact moest opnemen. Ik vond het een wat bizar telefoontje want er werden totaal geen bijkomende vragen gesteld nochtans stond dat zo in de mail voorafgaand van dit telefoongesprek vermeld.
Ik heb mijn werkgever ook gecontacteerd en die raken er ook niet echt wijs uit hoe dat moet afgehandeld worden om van die korting te kunnen genieten.
Hoe moet dat eigenlijk gebeuren?
De gegevens van de werkgever en de voordeelcode heb ik in mijn privégegevens vermeld.
Alvast bedankt voor de moeite.