Skip to main content

Beste mensen,

De korting van “uw trouw beloond” is afgelopen. Als jarenlange klant zou ik willen vragen dit terug te activeren.

Alvast bedankt

Chris

Hallo, ik heb net ook mijn aanrekening voor mei gezien, en gemerkt dat mijn korting verdwenen was. Ik check dus ook graag of het opnieuw mogelijk zou zijn om deze toe te kennen, aub? 

Alvast bedankt om te checken!

(klantnummer staat op mijn profiel)


@mormel Ik heb de getrouwheidskorting opnieuw geactiveerd voor 12 maanden,Dit via order R000000110000Y4TZS.Bevestiging van de wijziging volgt nog via mail.Groetjes,Joel.


Vriendelijk bedankt voor de snelle reactie. Zoals steeds bij Proximus

Groetjes Chris


@Evy_01 Ik heb de getrouwheidskorting opnieuw geactiveerd voor 12 maanden.Dit via order R000000110000Y4XYM.Bevestiging van de wijziging volgt nog via mail.Groetjes,Joel.


Beste,

Kan er voor mij ook die korting worden toegekend aub? Kan dit nagekeken worden? Thanks


@Ostberg  Is het mogelijk je klantnummer in je profiel te vermelden


@Ostberg  Is het mogelijk je klantnummer in je profiel te vermelden

Klantnummer toegevoegd.


Dag ​@Ostberg getrouwheidskorting wordt toegevoegd voor 12 maanden, bevestigingsmail volgt!


Dag ​@Ostberg getrouwheidskorting wordt toegevoegd voor 12 maanden, bevestigingsmail volgt!

Mailtje net ontvangen. Superbedankt alvast!