Vraag

Klacht over jullie klantendienst!

  • 28 April 2022
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Ik schrijf hier op deze forum omdat jullie proximus echt dieven zijn plus ook nog eens brutaal en onbeschoft!!!! Ik had een verhuis afspraak gepland die ik op 21ste van april heb geannuleerd via jullie chat er is mij verteld dit word in orde gemaakt wat niet is gebeurt dan ben ik gister opgebeld ik heb hun aangegeven dit al geannuleerd te hebben via de chat meneer gaf aan dit niet is doorgegeven en heeft dan de annulering gedaan wat pas vandaag is gedaan en ik nu een aanrekening krijg van te laat te annuleren! Sorry maar dit klopt niet en ik betwist dit als jullie medewerkers laten werken via de chat laat ze dan ook hun werk goed doen niet mensen dingen zeggen en niks doen! Dan bel ik vandaag hierover krijg ik een of andere katrien of karien aan de lijn van de klantendienst die het oke vind om te beginnen schreeuwen brutaal praten en onbeschoft zijn wat dus al helemaal niet oke is en dat als ik overstap naar orange niet een verhuis had moeten inplannen ehhhh mevrouw misschien was ik dat niet al van plan maar pas achteraf he omdat er daar al een aansluiting ligt en makkelijker is voor mij en als ik dat wil dan wil ik dat en mag er niet zo tegen mij gedaan worden alsof ik jullie enigste klant zijn jullie mij 10000 euro hebben gegeven om klant te blijven en niet mag weg gaan sorry maar waar gaat dit over!! Jullie mogen het maar gewoon oplossen want er kan gezien worden in jullie systeem welke cases er zijn wanneer ik contact heb gehad met jullie via chat telefoon of email!!!!!! De manier waarop jullie werken is niet oke en normaal en bestelen zo dus mensen van geld op deze manier!!! 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Proximus123am Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb dossier 50612808 opgemaakt. Een dossierbeheerder zal dit verder nakijken en u op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reageer