Skip to main content
Vraag

juist??

  • October 21, 2025
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Ik kreeg sms van 8999 en vraag mij af of dit correct is…

Beste klant, zoals reeds gecommuniceerd op uw factuur van augustus 2025, herinneren we u eraan dat de Cloud-optie zal verdwijnen vanaf 1 december 2025. Gelieve uw gegevens en/of foto's over te zetten naar de lokale drive van uw computer of een andere bestaande Cloud toepassing voor deze datum. Wacht niet om actie te nemen om zo gegevensverlies te vermijden. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.  Uw Proximus-team.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • October 21, 2025

Juist

Cloud online internet opslagruimte | Proximus

Deze dienst loopt ten einde en wordt op 01/12/2025 stopgezet


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 21, 2025

Dag ​@Johan42 klanten die de Cloud-optie actief gebruiken (dwz een Cloud-account hebben en bestanden in de Cloud) zullen eind oktober hiervan inderdaad een herinnering ontvangen via sms.


Fonz
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • October 22, 2025

Ook de “proximus public-wifi” zal eindigen op  dat ogenblik


Martin
  • October 22, 2025

Inderdaad, er waren ook al in feite niet veel PX “Public-WiFi” hotspots meer te ontvangen sinds de Internet box in omloop gekomen is’